Og nå er forvirrelsen komplett!!! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 54 av 54
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har skrevet e-post til forskjellige butikker der jeg ber dem spesifisere hva skjermen blir å koste meg - INKLUSIV frakt og eventuelle gebyrer. Ba dem også spesifisere hvor lang leveringstid dem har... Så har jeg det nå svart på hvitt... Bor forresten i Nord-Norge, så det er vel ikke den billigste plassen å sende til.

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også bedre erfaring med komplett.no enn mpx.no.. Det er fortsatt noe som heter KUNDESERVICE dere!!!

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel bare GET som får hodet mitt til å koke mer enn mpx

Newcomer Just-Me sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stapedius
    Jeg har også bedre erfaring med komplett.no enn mpx.no.. Det er fortsatt noe som heter KUNDESERVICE dere!!!
    He he Komplett og MPX har funsjonert for en god stund tilbake og er med det samme bedrift men fortsetter med forskjellige navn en stund til...

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, men de ligger på to forskjellige fysiske adresser i Sandefjord og kundeservicen er ti ganger bedre hos Komplett.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Ja, men de ligger på to forskjellige fysiske adresser i Sandefjord og kundeservicen er ti ganger bedre hos Komplett.
    Nei dette er tull jeg er ikke enig at kundeservicen til Kompett er 10 ganger bedre, jeg syntes faktisk den er veldig bra hos MPX også og de har alltid vært dyktige og greie med meg. Så fort man får en dårlig opplevelse hos et firma så er det elendig kundeservice.. Jeg kjøpte min første plasmaskjerm av MPX og 12 dager etter kjøpet ble samme skjerm satt ned med 2000,- og da sende jeg inn en klage. MPX retunerte meg 2000,- og det ville ikke mange nettbutikker gjort... Når man snakker om dårlig kundeservice så bør man i det minste fortelle "hvorfor" den er dårlig... Komplett og MPX har helt like regler rundt angrefrist som resten av Norges nettbutikker "den er udiskuterbar".

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Just-Me
    He he Komplett og MPX har funsjonert for en god stund tilbake og er med det samme bedrift men fortsetter med forskjellige navn en stund til...
    En fusjonsprosess er som regel kun en overfladisk handling hvor logoer koordineres og folk sies opp. Ta f.eks. nye NAV som nå altså er en fusjon mellom bl.a. trygdekontoret og AETAT. Fungerer det anderledes enn før? Nei, for de samme menneskene sitter på de samme stolene og gjør akkurat det samme som før. Men utad virker det hele flott og leilig..

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og man kan da ikke si 'dette er tull' om andres meninger?? At du har hatt et positivt møte med MPX er da like uviktig som at Trond B har hatt det motsatte?

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stapedius
    Og man kan da ikke si 'dette er tull' om andres meninger?? At du har hatt et positivt møte med MPX er da like uviktig som at Trond B har hatt det motsatte?
    Jeg bygger mitt svar på erfaringer, jeg har handlet med MPX i flere år uten noe problem og har alltid vært fornøyd med kundeservicen både når ting har fungert og ikke med produktene. Trond har vel ikke skrevet en grunn lik deg selv om hvorfor de ikke duger og da blir det bare "tullete"

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Just-Me
    Nei dette er tull jeg er ikke enig at kundeservicen til Kompett er 10 ganger bedre, jeg syntes faktisk den er veldig bra hos MPX også og de har alltid vært dyktige og greie med meg. Så fort man får en dårlig opplevelse hos et firma så er det elendig kundeservice.. Jeg kjøpte min første plasmaskjerm av MPX og 12 dager etter kjøpet ble samme skjerm satt ned med 2000,- og da sende jeg inn en klage. MPX retunerte meg 2000,- og det ville ikke mange nettbutikker gjort... Når man snakker om dårlig kundeservice så bør man i det minste fortelle "hvorfor" den er dårlig... Komplett og MPX har helt like regler rundt angrefrist som resten av Norges nettbutikker "den er udiskuterbar".
    MPX er bra helt til du må ha noe inn til reprasjon. Jeg er ikke den eneste som har fått ting i retur som de har nektet å reparere/bytte på garanti. Jeg måtte kaste ett par mnd. gammelt hovedkort til 1700 kr som jeg fikk i retur som de nektet å bytte. Men dette kan vi diskutere i forumet til f.eks. Hardware.no. Finnes flere tråder der om MPX sin "glimrende" kundeservice.
    Var det ikke valg av flatskjerm denne tråden handlet om?
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Ingeniør'n]
    Sitat Opprinnelig postet av macca
    Fra MPX om angrerett:
    "Angre på kjøp

Angrerettloven av 1. desember Nr. 105 2000 Lov om angrerett

quote]

Fint du nevner MPX. De en nemlig en av værstingene. Som du sitere legger de bare ut sitat fra loven og intet annet.

Kjøpte et speilrefleks kit fra de en gang og var ikke førnøyd med kit-objektivet. Haddet tatt noen bilder, det må man jo for å teste, men når jeg ringer MPX sier de at hvis jeg har tatt 1 bilde har jeg spolert angreretten. Det står ingen ting om dette noe sted. Faktisk så ringte jeg de og spurte om jeg kunne prøve det på forhand, noe de sa jeg kunne, men når jeg fikk retur skjema så så jeg at det sto at det ikke skulle vært tatt i bruk som pr deres def. var 1 bilde :cry: . Solgte kit objektivet privat og tapte egentlig ingen ting men det går på prisippet.

En kar her på forumet fikke beskjed at han maks kunne teste TV'n i 2 timer hvis han ville angre. De sjekket service menyen.

Har ikke handlet mer hos MPX. Som nevt er Komplett mye greiere slik sett.
    Tør jeg minne på bl.a. dette innlegget? Jeg har også gjort meg mine erfaringer som altså tilsier bedre kundeservice hos komplett.no. jeg har derfor brukt dem de siste årene. Jeg har for øvrig ikke noen interesse av å gå videre i detalj kun fordi du skal lage tullinger av oss som mener noe annet enn deg selv, Just-Me ...

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og jo; denne tråden omhandler helt andre ting..

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklaget jeg såret dine følelser da kjære deg men skal man være på et forum så man man tåle andre meninger uten at man blir sur og grinete Hvis du ikke tåler en kritikk som tullete så blir ting vanskelig... Jeg har veldig gode erfaringer med MPX mens du, Trond og Ingeniør'n har dårlige og det er faktisk helt normalt... Det Ingeniør'n skriver i sitt innlegg høres jo bare utrolig ut og jeg fatter ikke hvordan slikt kan skje da Angrefristen er rimelig klar i følge norsk lov men jeg har benyttet angrefristen hos MPX to ganger uten at det har blitt noen spørsmål/problem om dette.
    Gode og dårlige erfaringer begrunnes stort sett på forholdet man har til salgstedet og slik er det stort sett i alle bedrifter "også Komplett" i følge min svoger som aldri vil handle med de igjen etter en dårlig erfaring.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, jeg er helt enig med deg, Just-Me, i at det er vanskelig å sammenligne erfaringer på denne måten. Det vi antakelig alle er enige i er at nettbutikker som mpx og komplett er noe vi ønsker. Det er i så måte i alles interesse at disse leverer gode tilbud og god kundeservice. Og så er det jo sånn at alle må få muligheten til å utvikle seg. Det er som sagt lenge siden jeg benyttet meg av mpx, så dersom de gir god kundeservice nå så er alt bare fryd og gammen!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •