Offisiell tråd for Sony for W4500 - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 25 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25
Viser resultater 481 til 493 av 493
    Active kellex sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Lillehammer
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Flyttet dette spørsmålet til riktig sted:

"Sliter litt med å finne riktig sted å spørre spørsmålet mitt, så prøver her.. Har en venn som er tilbudt en Sony 52" KDL-W4500 til 8000; Den er hva jeg har skjønt en brukt tv så klart. Synes selv at prisen er litt vel dyp når du ser hva som er på markedet i dag, samt at dette nå er en eldre tv.

Hva er deres mening? Et kupp, eller katta i sekken for 8000;?"

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle den tid en kan få f.eks EX500 i 55" til ca 10-12k så er prisen noe drøy ja! Ville tro ca 4-6k en plass i mitt hode er mere fair pris. Fikk 3.5k for min 2 år gamle 50" plasma ved salg så lite butikk i å selge eldre skjermer.

Active kellex sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Lillehammer
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Alle den tid en kan få f.eks EX500 i 55" til ca 10-12k så er prisen noe drøy ja! Ville tro ca 4-6k en plass i mitt hode er mere fair pris. Fikk 3.5k for min 2 år gamle 50" plasma ved salg så lite butikk i å selge eldre skjermer.
    Absolutt! Sa til han at 3000; er en fin pris. For når han først er villig å bruke rundt 8 store lapper på tv, så anbefalte jeg heller "Panasonic 50" Plasma-TV TX-P50G20E" som er til litt over 9000;

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han må ikke finne på å kjøpe den der nei. 5000,- kanskje.

Newcomer Gadgetfreak sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Helt ærlig

For å være helt ærlig så får du en utrolig fet tv selv om du hadde gitt 8000 for den.
    Husk at dette er en tv som gikk for rundt 30.000 da den kom for ett par år siden.
    Jeg har en kompis som har den å hele kameratflokken er like imponert hver gang vi ser både film og spiller hos han.
    Jeg har ennå tilgode å se en ny tv i dag til 5-6000 som gir like bra bilde.
    8000.- er etter min mening ikke noen skremmende pris.

Newcomer petterab sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gadgetfreak
    Husk at dette er en tv som gikk for rundt 30.000 da den kom for ett par år siden.
    Jeg kjøpte en slik 52" for under 20 000 i Norge for ca. 2 år siden. Dessuten har TV'er falt mye i pris siden den gang. Jeg synes 8000 høres ganske mye ut. Forøvrig er jeg fornøyd med TV'en :-).

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

skjermproblemer

Hei

Har opplevd at skjermen stadig oftere fom de siste par månedene får masse forstyrrelser i bildet uansett kilde (se vedlagte bilder). Sjekket litt rundt på nettet og det var en hel del diskusjoner i England om tilsvarende problemer. Der var mange irriterte over at dette skyldes en produksjonsfeil som typisk oppstår etter ca 2 års bruk og gjør at bildet blir forstyrret, spesielt når tvn er kald. De som hadde dette opplever slik som meg at problemet stadig oppstår oftere og er mer langvarig før bildet retter seg. I England er det 2 års garanti og ingenting etter dette. I Norge regner jeg nesten med at dette må bli en reklamasjon da tv vel er ment å vare i 5 år.

Er det noen av dere som har tilsvarende problemer og har dere kontaktet sony for dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde tilsvarende problem etter ca 22 måneder på min. Den ble ikke reparert, men erstattet med en ny tv. Bildet på min tv ble mørkere i enkelte partier. Det gikk visst ikke å reparere denne feilen. Men da den var gått ut av produksjon, ble den erstattet med en nyere modell.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heian, beklager sen respons på din melding ein. Dro på ferie og først tilbake i dag. Tenker jeg kontakter Sony for en reklamasjon. Hvilken tv fikk du som erstatning for w4500?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk en KDL-40EX500 i erstatning.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Slideshow fra usb når TV`n står på radio via bakkenettet.

Da jeg har kjøpt meg en brukt W4500 52",så lurer jeg på om det er mulig å kjøre slideshow fra minnepinne når man hører på radio via bakkenettet?
    Får kun til å bruke bildene "fra Sony" når jeg hører radio..

Newcomer Chandler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager at jeg bringer denne tråden opp i dagen igjen etter to år så håper ingen arresterer meg for det

Jeg har en W4500 i dag og vurderer å bytte. Jeg finner selvfølgelig mange gode anmeldelser for diverse TVer, men jeg aner jo ikke hvordan f.eks. bildekvalitet stiller seg i forhold til hva jeg er vant med i dag.
    Ta f.eks X85-serien til Sony. Anmeldelser sier at det ikke er helt optimalt svartnivå og kontrast, men jeg aner ikke hvordan det er sammenlignet med min W4500 (pluss at X85 vistnok ikke har så bra 3D).

Noen her som har funnet noen gode sammenligningssider, evnt. vet hva en W4500 kan sammenlignes med hva som finnes på markedet i dag?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har faktisk gjort oppgradering fra en 52" w4500, til en Sony 55" X8505. Den w4500 er jo en veldig bra TV fortsatt, og er enda i bruk av foreldrene mine som fikk den. Men oppgraderingen er veldig synlig, med mer detaljer i bildet, bedre kontrast, selv om svartnivået i et helt mørkt rom fortsatt ikke er optimalt, men da må man ha plasma eller OLED. Er uansett bedre enn w4500. Bildeprosesseringen, som Sony er veldig gode på, er også strålende på X85. Og det gjør at kontrasten og bildet blir veldig bra på et relativt billig LG panel. Også er det jo 4K da, og det må bare prøves, helt rått . 3D skal visst være veldig dårlig, siden det er nesten SD oppløsning, har ikke prøvd det engang, er heller ikke viktig for meg. Vil heller ha 4K enn 3D. Men hvis det er viktig, så må du nok velge noe annet.
    Ville vel sagt at w4500 har bedre bilde enn de billigste TV'ene, og den klarer seg bra mot de fleste under 10000,- klassen, de ser jo ikke ut mange av dem.
    Men Lefdal har vel 55"X8505 til rundt 10000,-, og det er ingen TV'er som er bedre til den prisen mener jeg, og den slår w4500 i alt. Den konkurerer vel også med TV'er opp i mot 15 til 20000,- klassen. Er sykt undervurdert og lite reklamert synes jeg.

Side 25 av 25 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •