Offisiell tråd for Sony for W4500 - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 25 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 493
    Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ayabara
    Jeg fikk min 46W4500 for et par dager siden, og er veldig fornøyd. Stilte inn med forslaget fra Krestjan i går, og i kveld skal jeg se om Sweeney Todd synes det var en god idè :-)
    Gi meg en update på hva du mener om innstillingene. Fortell meg gjerne om evnt endringer du har foretatt så kan jeg sjekke ut. Må legge til at jeg er meget fornøyd selv

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så...hvilke alternativer til tv fra SONY (det høres så feil ut, alternativer??!) kan anbefales? JVC er vel bra? Samsung er støgt! Philips vil jeg IKKE se.

account not active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krestjan
    Gi meg en update på hva du mener om innstillingene. Fortell meg gjerne om evnt endringer du har foretatt så kan jeg sjekke ut. Må legge til at jeg er meget fornøyd selv
    Jeg synes innstillingene ser veldig bra ut jeg, men Sweeney Todd var en mørk film, så jeg la godt merke til clouding jeg også :-/

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Taurus84
    Så...hvilke alternativer til tv fra SONY (det høres så feil ut, alternativer??!) kan anbefales? JVC er vel bra? Samsung er støgt! Philips vil jeg IKKE se.
    Pioneer, Panasonic? Du slipper clouding...
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Taurus84
    Philips vil jeg IKKE se.
    Hva i alle dager er feil med Philips da?

Philips har IMO de beste lcd'ene man får for prisen på markedet idag. Men det er da min mening, nå er jeg spent på hvorfor du ikke liker de? 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Klokke

Er det noen som vet hvordan man fjerner klokka som er nede i høyre hjørne?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brakar
    Er det noen som vet hvordan man fjerner klokka som er nede i høyre hjørne?
    Knappen øverst til venstre på kontrollen

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som jeg blir å velge Kdl46w4500 Panasonicen er stygg og pioneer er for dyrt.Dessuten vil plasma være hæpløst i min stue da jeg har enorme vinduer bak meg når jeg ser tv..Dette problemet slipper jeg med Sonyen.Samsung Lcd er jo blitt ett reint speil i displayet men fint design ellers.

Newcomer petterab sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er svært fornøyd med TV'en og clouding problemer er helt irrelevant. Man kan kanskje se antydning til "bleeding" når skjermen er helt svart (uten signal). Men, skjermen er fantastisk klar og skarp med en eventyrlig kontrast så i praksis er det umulig å se noen problemer ved vanlig bruk (TV, DVD, BD) selv i bekmørke scener. På dette forumet kan man få inntrykk av at dette er en dårlig TV. Det er det ikke. Jeg tror man skal lete lenge etter en TV med flottere bilder.

Bemerk også: Lydløs (ingen vifte), enkel betjening, bra menyer, fantastisk på fotografi, alle som har sett den er misunnelige :-D,...

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror du treffer hodet på spikeren her, petterab! En del folk her inne er ekstremt pirkete(i beste mening) men flertallet av oss vil neppe bli plaget av "feil" ekstremistene finner med sine fintunete luper.. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger også inn min støtte til Petterab..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk satt opp min nye 40" W4500 på Lørdag. Ingen Clouding å spore på denne. Ørlite bleeding ytterst i hjørnene. Dette ser jeg kun på svart skjerm midt på natta så det har ingen betydning. Tyst var den også. Totalt godt fornøyd med skjermen så langt

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av petterab
    Jeg er svært fornøyd med TV'en og clouding problemer er helt irrelevant. Man kan kanskje se antydning til "bleeding" når skjermen er helt svart (uten signal). Men, skjermen er fantastisk klar og skarp med en eventyrlig kontrast så i praksis er det umulig å se noen problemer ved vanlig bruk (TV, DVD, BD) selv i bekmørke scener. På dette forumet kan man få inntrykk av at dette er en dårlig TV. Det er det ikke. Jeg tror man skal lete lenge etter en TV med flottere bilder.

Bemerk også: Lydløs (ingen vifte), enkel betjening, bra menyer, fantastisk på fotografi, alle som har sett den er misunnelige :-D,...
    Er enig med deg at det er bra bilde på tv'en, men er ikke enig angående cloudingen...

Det kan være godt mulig at jeg fikk en tv som var mye mer plaget av clouding enn din, men hos meg la samtlige som var innom på besøk hos meg i den tiden jeg hadde tv'en merke til cloudingen! :???:

Og det var ikke bare i stupmørkt rom man kunne se antydninger til clouding, men også i en normalt belyst stue...

Active raeggis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av petterab

Sony KDL-52W4500 er en tv jeg gjerne ville hatt, men grunnet mye negativ skriv angående clouding er jeg usikker. Har selv Pioneer plasma nå, men velger gjerne en lcd, men hva er det som er et godt valg i dette prisniva under 20k ?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av raeggis
    Sony KDL-52W4500 er en tv jeg gjerne ville hatt, men grunnet mye negativ skriv angående clouding er jeg usikker. Har selv Pioneer plasma nå, men velger gjerne en lcd, men hva er det som er et godt valg i dette prisniva under 20k ?
    hmmm..jeg er også i samme "båt" som deg. Ønsker å kjøpe 52W4500 TV'en, men lurer også på 52Z4500 utgaven. Man blir jo bra skeptisk når man leser det negative her i denne tråden...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

RiksTV

Familien min kjøpte denne tv'en for et par måneder siden. Og da koblet vi til antenna og vips så fikk man inn NRK-kanalene, men nå sier noen at de får også inn TV2 uten å betale for det. Men tv'en sier at TV2 er kodet. Kan dette stemme? Må man ha boks ifra RiksTV for å få TV2 gratis?
    Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Newcomer Damnation sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan Mandelid
    Familien min kjøpte denne tv'en for et par måneder siden. Og da koblet vi til antenna og vips så fikk man inn NRK-kanalene, men nå sier noen at de får også inn TV2 uten å betale for det. Men tv'en sier at TV2 er kodet. Kan dette stemme? Må man ha boks ifra RiksTV for å få TV2 gratis?
    Du må ha kort fra Riks-TV, men frem til en dato jeg ikke husker i farten trenger du ikke ha betalt abbonement for å se TV2.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for kjapt svar. Så da må man betale for abonnement uansett.
    Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan Mandelid
    Takk for kjapt svar. Så da må man betale for abonnement uansett.
    Nei, det må du ikke. Du trenger en CAM og et TV2 kort, som skal være gratis, dvs. ingen kortavgift from til 2011 eller der-omkring.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha! Se der ja! Og den camen er den samme som man skal bruke dersom man også vil ha RiksTV en gang går jeg ut ifra? Eller er det noe forskjeller der i gården også?

Side 17 av 25 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •