Valgets kval 40W4500, 42pfl9603, LE40A656

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valgets kval 40W4500, 42pfl9603, LE40A656

Hei.
    Jeg lurer veldig på hvilken tv jeg skal kjøpe?
    Skal først og fremst brukes til xbox, pc, film.
    Har kommet frem til tre modeller som virker bra:

- Sony 40W4500
    - Philips 42pfl9603D
    - Samsung LE40A656

På forhånd takk

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har i alle fall kome fram til 3 gode modellar. Vil kanskje påstå at du har grave fram dei 3 beste.
    Er ikkje lett å sei kva som er betre enn det andre, sidan alle har både sterke og svake sider. Til sjuande og sist bør du nok ta deg ein tur fpr å sjå på dei og gjera deg opp ei meining utfrå det.
    Kort fortalt:

Sony:
    + + + Flott fargepalett, godt svartnivå, god dynamikk i mørke parti.
    Suveren på HD materiale
    - - - litt svakare på SD signal. Litt svak på panorering.

Samsung:
    + + + Kjempebra djubde i biletet(kjem av blanke skjermen), God på HD,
    fin design, kjempebra prosessering
    - - - litt svak på SD signal, ingen biletjustering i game mode

Philips:
    + + + Desidert beste LCD på SD signal, suveren på HD, kjempegode
    høgtalarar, Pixelplus gjev sylskarpe og nydelege bilete, fantastisk
    prosessering(marknadens beste?), ambilight, godt svartnivå
    - - - bileta kan virke litt kunstige på grunn av all teknologien, noko dyrare
    enn dei to andre, pixelplus(enten elskar du det, eller du hatar det), litt
    svak innsynsvinkel, krevjande fjernsyn

Sjølv hadde eg valt Philips, utan tvil, men eg er svært glad i både ambilight samt pixelplus. Desutan er eg allergisk mot panoreringshakking, der er Philips suveren. Det er dog eit minus til med denne skjermen, og det er at du ikkje må vera redd for å justere på biletet, då dette er ei heller komplisert affære på denne skjermen. Om du eig ein slik vil det gå mange timar til justering av bilete etter kjelder, signal osb.

Som sagt må du nesten gå og sjå sjølv, då alle desse er bra alternativ, og eg er 97,3% sikker på at du vil verta nøgd med kva for ein som helst av desse.

Håpar det hjalp litt!? Lukke til med valet!

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KingOnan

Har du sett disse modellene side om side?. Philipsen hadde jeg ikke hørt om før nå, og så ganske interesant ut ifølge tester. Er denne nyere enn Samsung A6?

Takk på forhånd

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikkje sett alle 3 side om side, men eg har samanlikna samsungen og sony side om side, samt sony og philips side om side. Passa meg eigentleg greit, då eg føretrakk sony over Samsung og Philips over Sony. For min del vart det altså då Philipsen. Meiner forresten Samsungen og Philipsen kom ut nokså likt, men Samsungen kom nokre veker tidlegare. Kan hende eg tek feil her, men dei kom i alle fall så nære at det ikkje skulle ha noko å sei for teknologien.

Sony og Samsung kan du samanlikne side om side her og her. Dette er forøvrig W4000, ikkje W4500, men etter det eg veit er einaste forskjellen at 4500 har 100Hz. Ellers er forskjellane lik null(i alle fall mitt inntrykk etter å ha samanlikna dei side om side). Dette er berre bilete så dei fortel ikkje heile sanninga, men eg vil påstå at dei frykteleg nære.

Her er testar på alle 3 skjermane:
    Philips
    Samsung
    Sony

Merk at det er testen på W4000, så biletprosesseringa er mykje betre på W4500, sjølv om den framleis ikkje er på høgde med Samsungen og Philipsen etter mi meining.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk for svar

Tusen takk for et veldig godt svar!
    Går nok for for Philipsen. Har ikke fått sett den live enda.
    Venter på at elkjøp skal få den i butikken.

KingOnan

Har du sett disse modellene side om side?. Philipsen hadde jeg ikke hørt om før nå, og så ganske interesant ut ifølge tester. Er denne nyere enn Samsung A6?

Takk på forhånd
    Philipsen er nyere enn A6.
    De har også lanserert en råere modell, 42PFL9703D/10. Men den koster rundt 24000, litt i overkant av mitt budsjett

Liten liste over
    rangerte tver

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pokker, jeg som nettop har fått en ny Samsung A6 i huset. Nå frister den nye phiilipsen med hele 10 poeng som er toppkarakter, må høre om jeg får byttet.

Noen som vet pris på denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beste prisen på 9703 42" er 18000 på nett. Nye "flaggskipet" 9803 er rett rundt hjørnet. Har sjølvsagt ikkje sett denne enno, men den skal, på papiret vel og merke, ha endå meir snacks under panseret. Gler meg til å sjå. Forhåpentlegvis vil dette medføre at 9703 dett litt i pris. Ikkje ha for store håp om dette, då Philips er den produsenten som held lengst på prisane sine.

Philips er eit kjempeval, men det er absolutt lurt av deg å vente til du får sjå den, særskilt om du ikkje er kjent med pixelplus frå før, då det er veldig delte meiningar om kor godt biletet vert med denne funksjonen. I love it!!

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Philipsen er en ganske kul tv, men det er lurt å skru av eller sette de fleste funksjonene til minimum. Da får du et meget bra bilde... Pixel pluss kan du bare skru av hvis du ikke liker effekten, men sett alt på hvis de ser en pixar film.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Philipsen er en ganske kul tv, men det er lurt å skru av eller sette de fleste funksjonene til minimum. Da får du et meget bra bilde... Pixel pluss kan du bare skru av hvis du ikke liker effekten, men sett alt på hvis de ser en pixar film.
    Hehe, ja jeg leste at det fort kan bli litt for mye av det gode med alt av funksjoner på, og med Ambilight på toppen.

Tror ikke jeg får råd til 9803 på en gooood stund. Budsjettet ligger på rundt 16.000 :/

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heilt enig i at det kan verte mykje tasting og justering på Philipsen, samt at du kan slå av pixelplus. Tenkte berre at det er litt "trasig" å betale så mykje for eit fjernsyn som ein må "nedgradere" med å slå av funksjonar som gjer at det vert så dyrt og som gjev det spesielle særpreget til nettopp denne skjermen.Men ja, det er naudsynt å slå dei fleste funskjonane på minimum for eit optimalt bilete.

Du har kanskje ikkje råd til 9803 jorgen, trur ikkje eg heller har fdor å vera ærleg, men kan hende introduksjonen av denne vil bikke 9703 ned mot 16000 om ikkje alt for lenge!?:twisted:

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jorgen.pm
    Hehe, ja jeg leste at det fort kan bli litt for mye av det gode med alt av funksjoner på, og med Ambilight på toppen.

Tror ikke jeg får råd til 9803 på en gooood stund. Budsjettet ligger på rundt 16.000 :/
    Jeg har hatt en skikkelig runde med den og det ble fint når det ikke var for mye ja...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jo Sony 40W4500 nede i 9100,- i følge prisguiden.no hos TECHLIFE / Velkommen. Selv anbefaler jeg STRETTO / Velkommen som er bedre på service og er bare 200 dyrere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •