Sony KDL-32V4500 - en god 32" LCD-TV til film?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony KDL-32V4500 - en god 32" LCD-TV til film?

Vurderer sterkt å kjøpe Sony KDL-32V4500. Er det noen her som har denne TVen og som kan si noe om dens fordeler og eventuelle ulemper? Jeg planlegger å fôre den med Blu-ray, oppskalert DVD og HD-materiale fra MacBooken. Blir vel litt TV-titting også, da med analogt signal fra Canal Digital. Har noen her erfaring med 24p? Denne TVen takler det, men lurer på hvordan bildet blir. Lurer også på om noen her har linker til tester av 32V4500. Vil sette stor pris på svar

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony W4500 | KDL-40W4500, KDL-46W4500, KDL-52W4500 - HDTV Reviews

Ser at de ikke har med 32"ern der, men tror ikke det er noen forskjeller uten at jeg kan si det sikkert.

Du går uansett ikke feil med denne tven, bare se på mottakelsen til KDL W4000

Her får du med 100Hz og et par andre snasne saker. Jeg står mellom denne i 46" og Samsung 656

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sony 32V4500

Hei du.
    Jeg har 32V4500 og bruker programkortet til canal digital kabel tv i CAM modulen (Riks TV cam) og dette fungerer bra.
    Bruker også tv`n til playstation 3.
    Konklusjon Jeg er veldig fornøyd med 32V4500.
    Men det er vel liten tvil om at W serien er hakket bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phassel
    Hei du.
    Jeg har 32V4500 og bruker programkortet til canal digital kabel tv i CAM modulen (Riks TV cam) og dette fungerer bra.
    Bruker også tv`n til playstation 3.
    Konklusjon Jeg er veldig fornøyd med 32V4500.
    Men det er vel liten tvil om at W serien er hakket bedre.

Jeg er på vei til å kjøpe en 32V4500 og er veldig interresert i å sette Canal Digitalkortet direkte i teven. Må man kjøpe noe ekstra eller er det bare å putte direkte i?
    Får man da alle kanaler, eller må man klare seg uten HD kanalene?

Det hadde bare vært så digg å slippe den hersens boksen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg kjøpte, jeg kjøpte! :D

Hei igjen! Det ble til at jeg kjøpte denne TVen i august og jeg er veldig fornøyd med den Rett og slett en knall-TV på alle måter. Godt bilde, mange tilkoblingsmuligheter, relativt gode innstillingsmuligheter, takler 1080p inn til tross for at den kun er HD-ready, grei lyd og stilfullt design. Kildene jeg bruker er som regel oppskalert DVD og spill/Blu-ray fra PS3. Til dette fungerer TVen glimrende! Analoge TV-sendinger fra kabel blir selvfølgelig ikke særlig bra, men det hadde jeg heller ikke forventet. Oppgraderer nok til Digital-TV (med HD-kanaler) om ikke så altfor lenge

TVen er kompatibel med RiksTV, men tror ikke den fungerer med Canal Digital-kort, uten at jeg skal si det med 100% sikkerhet. Noen andre her som er mer sikker i sin sak?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sim G
    Hei igjen! Det ble til at jeg kjøpte denne TVen i august og jeg er veldig fornøyd med den Rett og slett en knall-TV på alle måter. Godt bilde, mange tilkoblingsmuligheter, relativt gode innstillingsmuligheter, takler 1080p inn til tross for at den kun er HD-ready, grei lyd og stilfullt design. Kildene jeg bruker er som regel oppskalert DVD og spill/Blu-ray fra PS3. Til dette fungerer TVen glimrende! Analoge TV-sendinger fra kabel blir selvfølgelig ikke særlig bra, men det hadde jeg heller ikke forventet. Oppgraderer nok til Digital-TV (med HD-kanaler) om ikke så altfor lenge

TVen er kompatibel med RiksTV, men tror ikke den fungerer med Canal Digital-kort, uten at jeg skal si det med 100% sikkerhet. Noen andre her som er helt sikker i sin sak?
    Jeg har også kjøpt denne, og er superfornøyd. Har kjøpt til conax cam og den fungerer kjempebra med CD kort for kabeltv. Problemet er vel når det kommer oppdateringer til CD, jeg tror ikke digituneren kommer til å oppdatere seg (iflg CD gjør den ikke det)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet om KDL-32v4500 er lik KDL-32v4710? Og om det eventuellt er noen forskjeller, hvilke isåfall?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er samme tv ja. Så i den forrige tråden din at
    du hadde problemer med konsollspill. Slik
    skal det ikke være, uansett om den mangler 100 hz eller ikke.
    Det må være feil med tv, dårlige kabler etc.
    Bruker du dvi eller hdmi?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker RGB til Xboxen og hdmi til dekoderen. Ved hd programmer og ved spilling med hd signaler blir det f.eks: umulig å se ting når bildet flytter seg (navn og andre objekter som står stille mens bildet flytter seg, eller omvendt)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •