Noen som har erfaring med Philips42 PFL7433D

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Noen som har erfaring med Philips42 PFL7433D

eller vet noe om den.Har søkt på nettet i mente,men finner veldig lite info om denne lcd`n fra Philips.Så den på expert og bildet imponerte meg såpass mye,den sto forresten sammen med Samsung,Panasonic og Pioneer ,fikk se både med vanlig og HD signal og jeg vil påstå den hadde det klart beste bildet av disse,håper noen der ute har synspunkter på den, eller kan tipse om en lenk eller helst en test!Er dette en ny modell eller har den vært på markedet en stund?

Newcomer azerty sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av prom1
    eller vet noe om den.Har søkt på nettet i mente,men finner veldig lite info om denne lcd`n fra Philips.Så den på expert og bildet imponerte meg såpass mye,den sto forresten sammen med Samsung,Panasonic og Pioneer ,fikk se både med vanlig og HD signal og jeg vil påstå den hadde det klart beste bildet av disse,håper noen der ute har synspunkter på den, eller kan tipse om en lenk eller helst en test!Er dette en ny modell eller har den vært på markedet en stund?
    Hei.

Jeg har tidligere jobbet på Expert og grunnen til at du finner lite om den på nettet, er at den er spesialbestilt av expertsystemet. Philips pleier å være litt kjipe på VGA inngang, men 42PFL7433 har VGA pluss litt annen finish og slikt.

Såvidt jeg husker, er den så og si identisk med 42PFL7403 som du finner på Philips sin hjemmeside.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takker for infoen,om det er nesten samme som 7403 så finns det en god del å lese på nettet, og da blir den kanskje ikke like aktuell.

Newcomer azerty sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av prom1
    Takker for infoen,om det er nesten samme som 7403 så finns det en god del å lese på nettet, og da blir den kanskje ikke like aktuell.
    Ta med i beregningen at jeg ikke er helt sikker på dette. Det beste er nok å sende en epost til Philips Norge.

Er forresten meget godt mulig å få denne tven til en god pris på Expert

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje jeg tar en ny tur til expert,takker så mye for informasjonen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •