TV til PS3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12

Tråd: TV til PS3

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV til PS3

Heisann, jeg skal kjøpe en en LCD TV som jeg i hovedsak da skal bruke til min ps3. Det jeg lurer på, er om det er nødvendig å skaffe seg en full HD TV, eller om HD ready duger. Forslag til TV'er er også velkomne, men TV'en skal ikke være overmåte dyr heller. Absolutt maxpris er 10 000, men en billigere funker det og

Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bestilt meg en Toshiba Regza 40XF355D nå, det jeg har lest og oppfattet, er det en veldig fin tv til en god pris (9800 kr på XD.no og MPX.no )
    FullHD, 1920x1080 oppløsning, 3xHDMI, LCD-panel, PC-inngang(VGA), 2 scart, RGB, sub-utgang er noe av "finessene". Veldig fin tv også, med den tynne rammen.

Til PS3 tror jeg at jeg ville valgt en FullHD tv, med tanke på BluRay og HDMI-tilkobling fra PS3, selvom du garantert kommer til å bli mer enn fornøyd med en HD-ready tv også.

Ville personlig valgt LCD fremfor plasma til spill, er vel noen som ville valgt motsatt, men jeg tror kombinasjon LCD + Spillkonsoll = stort smil.

Er flere TV'er der ute til en god pris, f.eks har Tatung fått bra i test av Lyd&Bilde med en 42" de har.

Hvor stor TV trenger du?

Newcomer Just-Me sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Acereth
    Heisann, jeg skal kjøpe en en LCD TV som jeg i hovedsak da skal bruke til min ps3. Det jeg lurer på, er om det er nødvendig å skaffe seg en full HD TV, eller om HD ready duger. Forslag til TV'er er også velkomne, men TV'en skal ikke være overmåte dyr heller. Absolutt maxpris er 10 000, men en billigere funker det og
    Vel da kjøper du den beste rett og slett Samsung LE40A656, denne har vunnet tester på tester verden rundt samt brukererfaringer er strålende verden over. Denne får du nå billigst hos Komplett i følge prisguider og den ligger i din prisklasse.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R
    Ville personlig valgt LCD fremfor plasma til spill, er vel noen som ville valgt motsatt, men jeg tror kombinasjon LCD + Spillkonsoll = stort smil.
    Hvorfor det? :razz: Jeg ville definitivt valgt plasma. Ellers er ovennevnte Samsung en ålreit LCD.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker en Panasonic PZ70 42" full hd plasma som jeg spiller MYE Xbox360 med! Tilsvarende i dag er vel PZ80?

Det fungerer MEGET bra Fantastisk bra bilde!

Et par negative ting - meget dårlig lyd og panelet bruker forferdelig mye strøm.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer Just-Me sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Jeg bruker en Panasonic PZ70 42" full hd plasma som jeg spiller MYE Xbox360 med! Tilsvarende i dag er vel PZ80?

Det fungerer MEGET bra Fantastisk bra bilde!

Et par negative ting - meget dårlig lyd og panelet bruker forferdelig mye strøm.
    Han har jo bestemt seg for LCD... Da bør man vel gi råd rundt dette.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Just-Me
    Han har jo bestemt seg for LCD... Da bør man vel gi råd rundt dette.
    Det var et innlegg over som mente lcd + spillkonsoll = stort smil

Jeg ville bare fortelle at plasma + spillkonsoll = mye større smil

ops:
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for alle råd. Samsung LE40A656 virker svært lovende, og jeg skal ta en nærmere kikk på den. *cheers*

Newcomer azerty sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung LExxA656 har fått litt kritikk for input-lag.

Les mer her: Samsung LE40A656 LCD HDTV Review Verdict: Highly Recommended

Jeg har ingen erfaring med denne tven annet enn HD-sending over parabol og da var bildet meget bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av azerty
    Samsung LExxA656 har fått litt kritikk for input-lag.

Les mer her: Samsung LE40A656 LCD HDTV Review Verdict: Highly Recommended

Jeg har ingen erfaring med denne tven annet enn HD-sending over parabol og da var bildet meget bra.

Inne på tråden så var det kun det du sa, som skurret. "Mild input lag (except in "Game" mode or over VGA) may affect sensitive gamers ". Er det noen som kan utdype hva de mener med det? Er det lagg når du spiller på ps3/x-box 360, eller mener de noe annet?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Acereth
    Inne på tråden så var det kun det du sa, som skurret. "Mild input lag (except in "Game" mode or over VGA) may affect sensitive gamers ". Er det noen som kan utdype hva de mener med det? Er det lagg når du spiller på ps3/x-box 360, eller mener de noe annet?
    Det betyr i bunn og grunn at det tar litt tid fra TVen mottar et signal til den sender det ut. Denne tidsforsinkelsen er ikke noe man merker noe til ved alminnelig bruk, men spiller man et spill der raske reflekser er påkrevd kan det hende man merker det.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvor mye lag det er snakk om? For jeg kommer jo til å spille en god del, og da betyr jo lagg nokså mye.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •