Kjøp av TV, 40+"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøp av TV, 40+"

Hei, jeg er på jakt etter TV.
    Har bestandig sagt at jeg vil ha LCD, for der får jeg ikke innbrenninger, og de er mer lyssterke enn plasma. Etter mye lesing her idag, har jeg kommet fram til at det egentlig ikke spiller noen rolle, og jeg begynner å bikke mer over mot plasma egentlig.

Jeg er på jakt etter en TV fra 40" og opp. Sitteavstand er ca 2-3 meter. Det er vindu i rommet, uten persienne, men vi har ikke hatt noen problemer med gjenskinn på nåverende tv (crt).

Jeg har også alltid sagt at jeg vil ha full HD, men som med påstanden min om lcd, så begynner jeg å tvile på om jeg egentlig trenger det.
    Tv'en blir mest brukt til TV titting (CD), og filmer (DVD). av og til spilling.

Tror 50" blir for stort i stua, selv om det er det jeg helst vil ha.

Noen som har anbefalinger av tv til disse kriteriene?
    - 40" og opp
    - LCD/Plasma
    - Helst i Trondheim, så jeg slipper frakt (Lefdal, mamoz, elkjøp, expert)

Pris - rundt 10 000,-

Håper på noen gode og begrunnede svar

Mvh
    Hans Ola

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har akkuratt bestilt meg en LG PG6000 42" på nettshop til 7895-, på elkjøp/lefdal koster de 16000,- ikke noe vist med full HD på 40+ når du beveger deg mot 50" så blir det mere aktuellt. Stort sett alle digitale sendinger er i 720p. Spiller du av blueray(1080p) på en 50" så hadde jeg valgt fullhd, ellers hadde jeg droppet det. 720p tver er også billigere.

Jeg gikk selv vekk fra lcd til plasma da sort på lcd er skuffende, er sort er VIKTIG.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, så kan bli billigere å bestille på nett og betale frakt da. Er så utrolig mye å velge mellom på TV'fronten, roter meg helt bort :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •