46-52" - mest for pengene

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

46-52" - mest for pengene

Ette mye frem og tilbake har jeg bare blitt mer og mer usikker. Etter å ha først vært bestemt for W4000, er jeg mer lunken etter dårlige tilbakemeldinger på SD-sendinger og da spesielt fotballkamper. Heller derfor nå mot plasma. Vurderte PX80 som et billig alternativ inntil teknologien blir enda bedre. Problemet er at jeg nok ikke blir fornøyd med størrelsen. Lurer derfor på hvilken tv med bra størrelse som gir mest for pengene? Bruk blir mest SD, endel DVD og litt HD. (canal+ total pakke) Pioneer til 20000 hos elkjøp er fortsatt aktuelt, men prisen er litt stiv mtp bedre tv'er rett rundt hjørnet.

Newcomer Just-Me sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

"

Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Ette mye frem og tilbake har jeg bare blitt mer og mer usikker. Etter å ha først vært bestemt for W4000, er jeg mer lunken etter dårlige tilbakemeldinger på SD-sendinger og da spesielt fotballkamper. Heller derfor nå mot plasma. Vurderte PX80 som et billig alternativ inntil teknologien blir enda bedre. Problemet er at jeg nok ikke blir fornøyd med størrelsen. Lurer derfor på hvilken tv med bra størrelse som gir mest for pengene? Bruk blir mest SD, endel DVD og litt HD. (canal+ total pakke) Pioneer til 20000 hos elkjøp er fortsatt aktuelt, men prisen er litt stiv mtp bedre tv'er rett rundt hjørnet.
    Nei dette blir bare tullete å svare på da det ligger tre tråder om det samme "bruk forumet"...............

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med en panasonic px8 50 tommer til 12000,-

vil tro det er i toppen med tanke ytelse per krone!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du sett på 6 serien til samsung?
    synst bildet på den er super
    vist du har hd mottakaren til cd får du veldi bra bilde! (kostar 1000 kr)
    har dette sjølv. er absolutt å annbefale

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen ble tydeligvis fornærmet av tråden, så jeg foreslår at dere lar den synke. Så får jeg heller stjele en anne tråd å spørre om det samme.

Newcomer Just-Me sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Noen ble tydeligvis fornærmet av tråden, så jeg foreslår at dere lar den synke. Så får jeg heller stjele en anne tråd å spørre om det samme.
    ''

Ikke fornærmet men litt frustert da man svarer på det samme gang på gang og i dette tilfellet "nylig"... 50 LG PG6000 er det beste kjøpet uten tvil og du får også den til 12,000,-.

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjenner til det der, så det er greit. Oppdaget tråder nå, som jeg ikke oppdaget av min raske skumming gjennom forsiden. La denne synke, så tar jeg spørsmål til LG og evt annet et annet sted.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •