W4000 Vs A656 Vs W4500 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kjøpte 40" og det er nesten i overkant sånn som vi sitter i dag.

Jeg har ikke sett antydning til hakking og og det er jo ett godt tegn.

Gaming gjør jeg ikke i stua heller

Sortnivået er svært bra og gir du den 576i inn over HDMI får du ett sinnsykt bra bilde, så videprosessoren er av de bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andho
    først må du lære deg å skrive det heter ikke revulasjon, men revolusjon.

for det andre er w 4500 en vesentlig bedre tv enn w 4000, 100 hz gjør at den har glattere bilde altså bedre på panoreringer, den har bedre kontrast/svartnivå, høyere bitrate og ny prosessor gir også klarere og freshere farger.

w4500 er nok nærmere den gamle x-serien
    Er vel ikke bare andho som bomma litt her...

"Først må du lære deg å skrive, det heter ikke revalusjon.. " you see, kommafeil.. hehe!

Sitter i samme båt som alle andre her. Lurer fælt på "riktig" valg. Mine behov er som alle andres. Jeg har en PS3 som jeg bruker aktivt til media og litt spilling, kjører film fra PC og PS3. Vanlig TV titting via parabol og snart HD mottager.

Hvilken bør JEG velge? Dette spør jo alle om, men hvis jeg skal ta fra mine egne erfaringer fra Samsung 40"M86, så vil jeg ikke ha noe av hakking, bugs som f.eks "movieplus" etc. Jeg er også opptatt av at bilde kan panorere uten at det hakker.

Rommet jeg skal ha TV'en i er dårlig opplyst, små vinduer etc, så her er jeg nok litt heldig. Jeg ønsker videre å henge TV'en på veggen.

Blir ikke så veldig klok på testene som er gjort, annet enn at begge er 2 strålende TV'er og vil garantert gjøre meg fornøyd. Men hvem av dem bør man altså velge?

Arendal: Har du fått lekt litt med apparatet ditt og vil komme med noen tilbakemeldinger til oss som lurer veldig? Takk

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min TV hadde ETA 09.09, har enda ikke kommet :cry: Blir vell ikke før litt ut i neste måned tipper jeg. Utrolig irriterende, men fikk den ganske billig da.

Jeg kjøpte like gjerne en 52", håper den ikke blir for svær. Sitter ca 3-3.5 meter unna, men blir litt lenger når jeg bygger nytt hus nå snart. Kikket litt på samsungen også, men for meg passer det dårlig med en slik speilflate da jeg har store vinduer bak der vi sitter. Men hadde nok valgt w4500 selv om jeg hadde bedre lyskontroll også.

Noen som vet av bra barnevennlige TV benker? Den vi har er i tre med glass i dørene slik at utstyr kan lukkes inne men fremdeles sees, som er greit med tanke på fjernkontroll. Slike TV-benker med noe størrelse kan jeg ikke finne noe sted lenger. Det går stort sett i åpne løsninger i glass og rør. Fruen skal ha "årntli" tre.

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er veldig godt fornøyd med apparatet.

Som sagt så er videoprosessoren svært bra og bildet er fjellstøtt.

Hvis jeg skulle kjøpt en TV til å henge på veggen ville jeg valgt Philips 42PFL9630 til sånn ca samme pris da jeg synes designet på denne er nydelig samt at bildet meget bra.

Jeg valgte 40W4500 siden den står i ett hjørne på ett sotet glassmøbel og vi har fler slike skjermer på jobb.

OT:
    Nå er jeg serdeles plaget at en utrolig elendig HD PVR decoder fra Canal digital som holder på å drive meg til vanvidd og det har drept mye av gledren ved å se på TV:evil:
    Jeg får faktisk best bilde over scart:???: og ikke HDMI fra denne og det holder på å gjøre meg sprø.
    Det er noe som er galt når man må putte inn ett analogt ledd i kjeden for at bildet skal få riktige farger og høyde / bredde forhold.
    For ikke å snakke om HD da

Men dette er ikke Sony sin skyld.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •