Grundig lcd-tv vision 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Grundig lcd-tv vision 7

Ser på test fra Lyd& Bilde at vision 6 40" kommer best ut i mai-08.

På Grundig sine hjemmesider ser jeg at vision 7 er på trappene.

Den har 1920x1080 oppløsning, noe vision 6 ikke har.

Er det noen som vet noe mer om denne nye modellen?

Skal kjøpe flat-tv og har vurdert samsung 40a656 som den mest aktuelle modellen. Men skulle gjerne visst noe mer om tv-ene fra Grundig, men ser ingen tråder her.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Følger du ikke med? ;-)

Om du ser i Lyd og Bilde nr. 8 -2008, så ble Grundig Vision 7 kåret til "beste kjøp". I den samme testen ble Samsung LE40A656 kåret til "best i test". Velg selv!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Følge med i dag

Takker for svar.

Når det gjelder å følge med kan jeg informere om at jeg på loftstua har en 28" levedyktig Normende tv fra 1983, som ungene ser filmer, tegnefilmkanaler etc. på. Oh - tv-en feirer faktisk 25års jubileum i år.
    Fjernkontrollen tok vel kvelden for mer enn ti år siden - men, men.

I stua har vi en koloss av en Philips 32" tv med pixel-plus kjøpt for snart 10 år siden - den er vel nærmere 60 kg og blir tung å få ned trappene igjen. Ikke helt det store å skryte av den heller, selv om vi betalte mye for den like før flat-tvene begynte å komme.

Fra alvor til ramme alvor - ungene begynner å bli større(10-14 år) og økonomien begynner å ordne seg greit, så vi er igang med omfattende oppussing av hus både utvendig og innvendig.

Kona foreslo i helga at vi skulle bytte ut tv-ene med flatskjermer - så da har jeg prøvd å orientere meg litt på nettet hva som er bra og hva som kanskje er best.

Vi er derfor ute etter kvalitet nå i stua, samt en grei tv til ps3-spill, filmer etc. på loftstua. Har sett på Tatung 32" som bla. Komplett selger.
    Men det er vel kanskje lurt å kjøpe noe større og bedre skjerm dit også?

Må prøve å få ordnet dette snart, for må prøve å få byttet ut Sølvsuper 12-en fra Tandberg(kjøpt 1976) med nytt musikkanlegg før jul:-D
    Har vel slitt ut alle LP-platene nå!

Da kan jeg vel begynne å snakke om å oppdatere meg litt her i første omgang?

Må på Narvesen og kjøpe Lyd&bilde bladet i morgen så får vi se hva som skjer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •