th42px80 vs lg42pg6000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 60
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

th42px80 vs lg42pg6000

Hei sitter å skal kjøpe inn min første flat skjerm.Har lest flittig på forumet å takker for masse nyttig info.
    Tvn skal brukes til analog tv og dvd.
    ca.3,5-4m fra sofa til tvbord.
    Har i utgangspungtet tenkt meg en th42px80 til 7390kr,noe som virker som en bra pris for tvn.
    Men etter å ha vært på elkjøp hvor th42px80 sto ved siden av en lg42pg6000 ble jeg usikker.Lgen så helt klart bedre ut både på design og bilde..Lgen vell tusen kr dyrere men betaler det om den er værdt det.
    Var helt bestemt på å gå for lgen istede da jeg leste på forumet om innbreninger på lgen,noe som ikke virker som ett prob.på panasonic..
    Noen som vill komme med råd så hadde jeg vært takknemmelig.
    Hilsen Ketil.

Skal brukes sammen med panasonic suround system 1000w. sc-pt460

Newcomer Just-Me sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ketilk
    Hei sitter å skal kjøpe inn min første flat skjerm.Har lest flittig på forumet å takker for masse nyttig info.
    Tvn skal brukes til analog tv og dvd.
    ca.3,5-4m fra sofa til tvbord.
    Har i utgangspungtet tenkt meg en th42px80 til 7390kr,noe som virker som en bra pris for tvn.
    Men etter å ha vært på elkjøp hvor th42px80 sto ved siden av en lg42pg6000 ble jeg usikker.Lgen så helt klart bedre ut både på design og bilde..Lgen vell tusen kr dyrere men betaler det om den er værdt det.
    Var helt bestemt på å gå for lgen istede da jeg leste på forumet om innbreninger på lgen,noe som ikke virker som ett prob.på panasonic..
    Noen som vill komme med råd så hadde jeg vært taknemmelig.
    Hilsen Ketil.

Skal brukes sammen med panasonic suround system 1000w. sc-pt460
    Innbrenning på LG PG6000 er middetidelig dvs at det er borte neste dag og ikke noe problem.. Dette er i startfasen og vil forsvinne etter ca 100 timer.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men vill Lgen være værdt tusen kr mere..Da tenker jeg først å fremst på bildet..Designen er ikke fullt så viktig

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men vill Lgen være værdt tusen kr mere..Da tenker jeg først å fremst på bildet..Designen er ikke fullt så viktig
    Nei trolig ikke du blir sikkert fornøyd med begge men dette er jo en smaksak og PX80 er en bra tv når det gjelder bildekvalitet men det er marginaler her....

Newcomer GodGutten sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hey Anbefaler deg å gå for lcd da du slipper noen som helst bekymringer for innbrenning. Det er mange her som vil si at dette ikke er tema lenger, men å påstå at dette absolutt ikke kan skje er porky-porky naughty-naughty og så vidt jeg vet gir produsentene ingen garantier på dette

eh.. wonder why...

Ps ikke meningen å være en party crasher:?

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GodGutten
    Hey Anbefaler deg å gå for lcd da du slipper noen som helst bekymringer for innbrenning. Det er mange her som vil si at dette ikke er tema lenger, men å påstå at dette absolutt ikke kan skje er porky-porky naughty-naughty og så vidt jeg vet gir produsentene ingen garantier på dette

eh.. wonder why...

Ps ikke meningen å være en party crasher:?
    Jobber du på Elkjøp eller:roll: Jeg vil kun anbefale en LCD tv til de som skal bruke skjermen med mye pc bruk og i ekstreme opplyste stuer. Plasma er den natulige tvn for de som skal bruke den til tv titting og film samt den også er god på spillkonsoller. GodGuttet du bør abolut ikke gi råd til andre da du nylig har startet 3 tråder grunnet du ikke har peiling på hva du skal velge og hvorfor... Dagens plasmatver har ikke noe problemer med alvorlig innbrenning og det skal eksteme forhold til for å få til dette feks sette en logo på tvn over natten til og med dette takler de fleste skjermer å få bort så slutt å pjatte om ting man ikke har greie på:evil: Min erfaring er 3 plasmaskjermer over 3 år og jeg har aldri opplevd alvorlig innbrenning så hva er din GodGutt? Ser i tråden din om dette spørsmålet og de med erfaring bekrefter det samme som meg så jeg fatter ikke hvorfor du da henger deg opp i et "IKKE" problem.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Just-Me
    Jobber du på Elkjøp eller:roll: Jeg vil kun anbefale en LCD tv til de som skal bruke skjermen med mye pc bruk og i ekstreme opplyste stuer. Plasma er den natulige tvn for de som skal bruke den til tv titting og film samt den også er god på spillkonsoller. GodGuttet du bør abolut ikke gi råd til andre da du nylig har startet 3 tråder grunnet du ikke har peiling på hva du skal velge og hvorfor... Dagens plasmatver har ikke noe problemer med alvorlig innbrenning og det skal eksteme forhold til for å få til dette feks sette en logo på tvn over natten til og med dette takler de fleste skjermer å få bort så slutt å pjatte om ting man ikke har greie på:evil: Min erfaring er 3 plasmaskjermer over 3 år og jeg har aldri opplevd alvorlig innbrenning så hva er din GodGutt? Ser i tråden din om dette spørsmålet og de med erfaring bekrefter det samme som meg så jeg fatter ikke hvorfor du da henger deg opp i et "IKKE" problem.
    Trekk pusten, min venn!
    Har som du vet ikke hatt noen plasma-skjerm, men jeg leser rundt om vettu Og det jeg har lest tilsier at det fortsatt finnes uvisshet. Om jeg vil dele dette med andre er vel min sak, og ikke din. Trådstarter står fritt til å ta mitt råd eller forkaste det. That simple!

Men hvilke plasmaer har du hatt, og hvor hardt har du kjørt dem?

Minner om at i manualen til TH-42PX80 står det at man ikke bør kjøre med 'black bars', verken før eller etter innkjøringsperioden.
    Side opp og side ned snakker man om plasma'ens overlegne film-kvalitet, samtidig som andre sier at de beste lcd-skjermene ikke ligger langt etter. Har også lest/hørt at deilig svart filmstrek over og under blir grå på plasma ( enten automatisk eller som anbefaling som beskytter produsent iht garanti ), og da forsvinner liksom mye av filmopplevelsen for meg. Og jeg er nok ikke den eneste. Så¨hva er en god filmopplevelse, liksom?

Og god bildekvalitet dreier seg vel ikke bare om det faktiske bildet du ser på, men også om roen du har når du nyter en god film, fotball-kamp eller serie på soffaen. Ikke sant? Så hvorfor betale 7000 for et meget godt bilde men uten nødvendig ro, når man - etter manges mening også her på forumet -kan få et nesten like godt bilde i fx en sony for 4000 mer.

Alt jeg sier er at om du er en som vil bruke tv'en din hardt, gjerne med sårt sparte spenn... Da er kanskje ikke 4000 for mye å betale for complete peace of mind...? :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt BÅDE Lcd OG Plasma og vil fortsette med plasma videre. Til midt bruk går plasma utmerket. Har kjørt pioneern hardere enn mange med ca 100t pc KUN i strekk å fikk da en midletidlig svak innbrenning som enkelt ble fjernet. Bruker nå den som vanlig med mest TV og Film samt PC imellom uten noe problemer.

Hvordan de svarte strekene skal bli gråe på film skjønner jeg ikke.... har ikke sett det på noen plasma enda mulig det er enn instilling på det ja(kjører min skjerm uten noen form for strømsparing utatt orbiter som en BØR ha på uansett)

JA de skriver side opp og ned om hvordan ikke få innbrenning-de må jo ha ryggen fri.

Synes ikke at bilde er det spøtt bedre på f.eks W4000 på Vanlig SD enn f.eks PX80 eller PG6000 og GARANTERT IKKE verd 4000 kr mere slik jeg ser det på SD signal. Regner da med at begge skjermer er korrekt justert.

Så dermed vil jeg mene at mest for pengene for en på PX80 og PG6000 på vanlig bruk.

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trekk pusten, min venn!
    Har som du vet ikke hatt noen plasma-skjerm, men jeg leser rundt om vettu Og det jeg har lest tilsier at det fortsatt finnes uvisshet. Om jeg vil dele dette med andre er vel min sak, og ikke din. Trådstarter står fritt til å ta mitt råd eller forkaste det. That simple!

Men hvilke plasmaer har du hatt, og hvor hardt har du kjørt dem?

Minner om at i manualen til TH-42PX80 står det at man ikke bør kjøre med 'black bars', verken før eller etter innkjøringsperioden.
    Side opp og side ned snakker man om plasma'ens overlegne film-kvalitet, samtidig som andre sier at de beste lcd-skjermene ikke ligger langt etter. Har også lest/hørt at deilig svart filmstrek over og under blir grå på plasma ( enten automatisk eller som anbefaling som beskytter produsent iht garanti ), og da forsvinner liksom mye av filmopplevelsen for meg. Og jeg er nok ikke den eneste. Så¨hva er en god filmopplevelse, liksom?

Og god bildekvalitet dreier seg vel ikke bare om det faktiske bildet du ser på, men også om roen du har når du nyter en god film, fotball-kamp eller serie på soffaen. Ikke sant? Så hvorfor betale 7000 for et meget godt bilde men uten nødvendig ro, når man - etter manges mening også her på forumet -kan få et nesten like godt bilde i fx en sony for 4000 mer.

Alt jeg sier er at om du er en som vil bruke tv'en din hardt, gjerne med sårt sparte spenn... Da er kanskje ikke 4000 for mye å betale for complete peace of mind...? :wink:
    -----------------------------------
    Både PX80 og PG6000 er langt bedre enn W4000 på vanlige sd signaler. Sony skjermen produserer en del kanter og glorier, men utover det har den klare fine bilder, flotte farger og et formidabelt sortnivå.

De grå strekene det siktes til dukker opp på 4:3 sendinger. Da blir det grått på høyre og venstre side, men dette kan justeres til sort om man ønsker det. Kantene opp og nede er alltid sort så det blir ikke noen forringet film opplevelse av den grunn. Jeg zoomer heller ikke bildet slik at boksen skal forsvinne og som regel blir det ikke fnugg av retention.

Det har forekommet hvis tv-en har stått av noen dager... I manualen til Panasonic har de knastet ned alle faremomenter slik at de unngår garanti sak om uhellet skulle være ute.

Jeg må også føye meg inn i rekken av de som undres litt over ditt plutselige hat mot dette formatet når alt du har er diverse påstander fra dette forumet. Det er åpenbart at du ikke har lest alt grundig nok og du burde sjekke ut formatene med egne øyne før du mener for hardt hva som er bra og dårlig.

En perfekt tv kan du se langt etter uansett og lcd vs plasma duellen har tidvis tatt litt av her inne. Gå for det bildet du liker og demp noiaen litt.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Just-Me
    Innbrenning på LG PG6000 er middetidelig dvs at det er borte neste dag og ikke noe problem.. Dette er i startfasen og vil forsvinne etter ca 100 timer.
    Nei, jeg har brukt min PG6000 i over 500 timer nå og har fortsatt en del IR, noe som kan være irriterendes til tider. Men ikke noe av det er fast og det forsvinner etterhvert.

Ellers syns jeg GodGutten skal være forsiktig med å gi råd, da han tydeligvis ikke har så mye erfaring selv. Dette viser seg jo igjen i alle trådene han har bedt om hjelp!

PX80 vs PG6000, så tror jeg en vil bli fornøyd uansett. PX80 har bedre sortnivå, men mere støy. PX80 har kanskje også litt mindre problemere med IR iflg noen her inne. Men her må en vel spørre de som har lengre tids erfaring med begge?

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Har hatt BÅDE Lcd OG Plasma og vil fortsette med plasma videre. Til midt bruk går plasma utmerket. Har kjørt pioneern hardere enn mange med ca 100t pc KUN i strekk å fikk da en midletidlig svak innbrenning som enkelt ble fjernet. Bruker nå den som vanlig med mest TV og Film samt PC imellom uten noe problemer.

Hvordan de svarte strekene skal bli gråe på film skjønner jeg ikke.... har ikke sett det på noen plasma enda mulig det er enn instilling på det ja(kjører min skjerm uten noen form for strømsparing utatt orbiter som en BØR ha på uansett)

JA de skriver side opp og ned om hvordan ikke få innbrenning-de må jo ha ryggen fri.

Synes ikke at bilde er det spøtt bedre på f.eks W4000 på Vanlig SD enn f.eks PX80 eller PG6000 og GARANTERT IKKE verd 4000 kr mere slik jeg ser det på SD signal. Regner da med at begge skjermer er korrekt justert.

Så dermed vil jeg mene at mest for pengene for en på PX80 og PG6000 på vanlig bruk.
    Noen som vet om PX80 har 'orbiter'? Det er jo denne som er aktuell for de aller fleste av oss.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    -----------------------------------
    Både PX80 og PG6000 er langt bedre enn W4000 på vanlige sd signaler. Sony skjermen produserer en del kanter og glorier, men utover det har den klare fine bilder, flotte farger og et formidabelt sortnivå.

De grå strekene det siktes til dukker opp på 4:3 sendinger. Da blir det grått på høyre og venstre side, men dette kan justeres til sort om man ønsker det. Kantene opp og nede er alltid sort så det blir ikke noen forringet film opplevelse av den grunn. Jeg zoomer heller ikke bildet slik at boksen skal forsvinne og som regel blir det ikke fnugg av retention.

Det har forekommet hvis tv-en har stått av noen dager... I manualen til Panasonic har de knastet ned alle faremomenter slik at de unngår garanti sak om uhellet skulle være ute.

Jeg må også føye meg inn i rekken av de som undres litt over ditt plutselige hat mot dette formatet når alt du har er diverse påstander fra dette forumet. Det er åpenbart at du ikke har lest alt grundig nok og du burde sjekke ut formatene med egne øyne før du mener for hardt hva som er bra og dårlig.

En perfekt tv kan du se langt etter uansett og lcd vs plasma duellen har tidvis tatt litt av her inne. Gå for det bildet du liker og demp noiaen litt.
    Hat er vel kanskje å ta litt sterkt i...? Nei, vil bare være sikker på at kjøpet blir riktig, er det ikke derfor man har dette forumet?
    Uansett, jeg har lett og klarer ikke å finne førstehåndserfaringer på 40PX80 fra folk som har hatt den en stund, så du får unnskylde om jeg ikke har lett godt nok.

Kanskje du har en konkret link? ( altså ikke den 60-sider lange saken som jeg allerede har vært igjennom )

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Nei, jeg har brukt min PG6000 i over 500 timer nå og har fortsatt en del IR, noe som kan være irriterendes til tider. Men ikke noe av det er fast og det forsvinner etterhvert.

Ellers syns jeg GodGutten skal være forsiktig med å gi råd, da han tydeligvis ikke har så mye erfaring selv. Dette viser seg jo igjen i alle trådene han har bedt om hjelp!

PX80 vs PG6000, så tror jeg en vil bli fornøyd uansett. PX80 har bedre sortnivå, men mere støy. PX80 har kanskje også litt mindre problemere med IR iflg noen her inne. Men her må en vel spørre de som har lengre tids erfaring med begge?
    Nå sa jeg dette også litt for å provosere? Ingen som husker det sokratiske spørsmål?

Ketilk: var ikke meningen å forvirre deg!

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hat er vel kanskje å ta litt sterkt i...? Nei, vil bare være sikker på at kjøpet blir riktig, er det ikke derfor man har dette forumet?
    Uansett, jeg har lett og klarer ikke å finne førstehåndserfaringer på 40PX80 fra folk som har hatt den en stund, så du får unnskylde om jeg ikke har lett godt nok.

Kanskje du har en konkret link? ( altså ikke den 60-sider lange saken som jeg allerede har vært igjennom )

----------
    Jeg har hatt PX80 i rundt en måned og har igrunn veldig gode erfaringer med den. De første dagene så hakket den litt, men dette myket seg opp ganske fort og fremdeles driver tv-en å kjører seg inn.

Retention har ikke vært plagsomt siden det er så lite og kun synlig når alle kilder bortsett fra tv-en er skrudd av. Jeg har ikke sett noe av dette på for eksempel tv logoer og slike ting. Som regel kommer retention når jeg ser blu-ray og da er det letterboksen som fester seg. Dette forsvinner imidlertidig fort ved å switche til en tv kanal eller rett og slett bare kjøre litt snø.

Det er en av de bedre flat tv-ene jeg har sett når det kommer til sd signaler via dekoder selv om det kommer en del støy. Særlig gjelder dette kanaler med svake signaler, eller gamle tv serier som går i reprise for tusende gang. Det kan også komme et lett gulskjær i de hviteste partiene når du ser tv... Dette skjer ikke når du ser dvd eller blu-ray.

Jeg har ikke sett noen lcd tv-er som takler dette på noen bedre måte.

Sortnivået er ikke helt på Kuro stadiet, men det er såpass dypt at man opplever sort som SORT. Ser du filmer som 2001, Sunshine, Star Wars eller rett og slett gamle film noirs så vil du føle dybden i universet og det fremstår ikke som en grå vegg som det faktisk kan gjøre på enkelte tv-er.

Bevegelse er en av tv-en styrker selv om den ikke er helt i toppskiktet. Fotball kan man lett se, men topp serien til Panasonic er sterkere på dette. Det sagt så viser PX serien skarpere sd bilder enn topp serien. Det kan ha å gjøre med at PZ serien er full hd og Px serien er hd-ready. Når du ser film i 24p så hakker bildene slik som de gjør på kino. Tv-ens 100hz funksjon lager ikke sømløse bevegelser, men jeg tipper Panasonic har gjort det slik siden folk som velger plasma søker den samme film følelsen man finner på kino.

100hz på lcd gjør en del med teksturen i bildet og enkelte føler at video effekten det bringer ødelegger film følelsen. Det siste er å utstyre tv-ene med 2 eller 3 trinn slik at man kan redusere noen av denne video effekten, men helt borte blir den ikke. Dette bør du sjekke ut siden det er smak og behag. Hvis du liker helt smoothe bevegelser så gjør Samsungs nye 6 serie og ikke minst 9 serien til Philips en meget god jobb på dette. Eventuelt kan du sjekke ut en Samsung plasma med film+... Det er faktisk ikke så dumt...

PX80 viser ekstremt fine hd bilder, men her ligger pz serien langt over og befinner seg nok i særklasse. PX80 er en budget modell og fargebalansen er ikke helt korrekt. Dette kommer frem på hd materiale... Hudtoner kan få et lett grønnstikk selv om dette er marginalt. Hvis du er skikkelig kresen så kan det være du reagerer på dette og da bør du kanskje hoppe opp et hakk eller to.

Personlig jobber jeg en del med fargekorrigering av film og tv og for min del er PX80 mer en kapabel til å gulpe opp fantastiske bilder, men noen Kuro er det altså ikke. Underlig nok er PX80 langt bedre på horisontale bevegelser enn Pioneer sin 8 generasjon så den kan i det minste hevde seg sterkt på dette. 9 gen har jeg bare så vidt sett i butikken så hvordan den er på dette er jeg ikke sikker på.

Arial shots drar deg fort inn i handlingen og sjekker du ut mange av de hypnotiske kjøringene i LOTR så vil du fort få en følelse av å sveve.

Til prisen så er dette en latterlig bra tv og den vil garantert gi deg timer med hygge.

Hvis du sammenligner med PG6000 så er LG-en penere designmessig... Helt klart... PX80 er ingen vakker tv... Det er en bobble med turbo

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for utfyllende svar dudeeven!

Merker at du kan veldig mye om tv'er og er god å formidle.

Når det gjelder Full-HD kontra HD-ready på SD-sendinger så har jeg hørt det samme. Et lite tankekors når den aller meste tv-tittingen i overskuelig fremtid er her, med all respekt for spill- og bluray-gjengen

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter meg til dudeeven jeg og komenterer ikke mere da det virker håpløst uansett. I morgen komme tollpost og henter min PZ80 og leverer min LG PG6000 "jeg skal kose meg"

Lykke til med grublingen!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

godt å se så mange tv entusiaster som vill hjelpe

Setter kjemmpe stor pris på alle innlegg, takk takk...
    Men etter atter engang å ha vært på elkjøp for å se på forskjellen mellom lg42pg6000 og th42px80 så tror jeg det blir lgen.
    Synes rett å slett bilde er bedre. Er jo også ett pluss i margen at den har ett nydelig design.
    Har funnet den til 8311.-på NETSHOP. Det er ca 1000kr mere enn jeg har funnet panasonicen til men men.. Noen som har handlet med dem eller noen som anbefaler noen andre å handle med.
    Trenger man noe spes til tvn? Feks galvanisk skille til kontakt el..

Newcomer stone cold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    steike mange bra svar

jeg jobber nå faktisk på elkjøp, men betyr ikke jeg skal skryte på meg alt av kunnskap. har sett lgn opp mot panasonicen, og jeg kan ikke si noe annet enn at du må gå for det du liker best teknologien i LGn skal være en god del oppdatert i de nyeste skjermene (spør ikke hva, det var ett langt møte på slutten av en lang dag på en fin tørr teknologimesse)

LG har hatt litt småproblemer med innbrenning, men som det har blitt sagt før her, ikke noe pUermanente innbrenning. ala merke etter teksting på en film f.eks... Men dette skal strengt tatt ha blitt mye bedre på nye skjermene (Sier LG

Eneste negative jeg kan si om Panasonicen er at de enda har dobbel skjerm.. Men damn, kjempe tv.

Panasonicen får også mye skryt på behandling av analoge tv signaler, så der har du jo en ting. Men LG, (som jeg selv har) behandler også signalene bra...

Uansett, gå for det tv du liker best. Kan jo si at når vi henger opp ett tv på vegg så tøtsjer vi ikke noen innstillinger på tv, så spørr de på elkjøp hvilke tv signaler de har, og om de har stillt noe på tvnene... Nå som det er ol så er det jo kjempebilder å sammenligne med... spessielt når de viser fra øvelser som er i basseng..

Tror du blir fornøyd uansett hva du velger, men personlig så hadde jeg prøvd ut panasonicen, rett og slett av mine erfaringer, ikke fordi LGn er dårlig men fordi panasonicen i mine øyner er rett og slett meget bra

Galvanisk skille kan være greit i ditt tilfelle ikke at du bør miste nattesøvnen, men siden du har analog kabel så..

Newcomer Vedkomfyr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Setter kjemmpe stor pris på alle innlegg, takk takk...
    Men etter atter engang å ha vært på elkjøp for å se på forskjellen mellom lg42pg6000 og th42px80 så tror jeg det blir lgen.
    Synes rett å slett bilde er bedre. Er jo også ett pluss i margen at den har ett nydelig design.
    Har funnet den til 8311.-på NETSHOP. Det er ca 1000kr mere enn jeg har funnet panasonicen til men men.. Noen som har handlet med dem eller noen som anbefaler noen andre å handle med.
    Trenger man noe spes til tvn? Feks galvanisk skille til kontakt el..
    Kjørt PG6000 i snart 3 uker. Kjempefornøyd med bildet. Ingen tegn til middlertidig innbrenning, det mine blå kan skue. Kjøpte den på Elkjøp med nesten lik pris som Elkjøps nettbutikk. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble en pg6000 på meg å..Venter den på tirsdag. Cant wait..

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •