Hjelp! Kjøp Av Plasma 50" til Ca 15 000kr - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 97
    Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Blir i alle fall en LG PG6000 på meg.Når det kommer penger inn på konto.
    Tror jeg kjøper den på lefdal trondheim.
    Litt billigere på nett.Men jeg får den på dagen om jeg kjøper den der.
    Jeg også syns det er merkelig om PX8 er bedre en pz/px80..

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :-|
    Sitat Opprinnelig postet av Beemer
    Sist jeg sjekket så var begge Lefdalene i Trondheim tomme, så ring først

Tror jeg går for T-forden jeg, så får du kose deg med Lite Godt

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Beemer
    Tror nok du blir fornøyd. TV'en er også ekstremt lekker !

Sitter ca 3 meter fra denne jeg, og HD bildet ?, OMG :-D

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    :-|

Sist jeg sjekket så var begge Lefdalene i Trondheim tomme, så ring først

Tror jeg går for T-forden jeg, så får du kose deg med Lite Godt
    hehehe Lucky Goldstar er ikke å skimse av Spade
    Du får ringe når du trenger hjelp til å sveive i gang damp maskinen

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får ta med deg naboen min hit en kveld så får vi se om vi får noe bilde på Pana'en

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Du får ta med deg naboen min hit en kveld så får vi se om vi får noe bilde på Pana'en
    Nabon din går faktisk også for en LG 42" PG6000

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser LG6000 er anbefalt som et godt alternativ om man vil ha en stor tv for forholdsvis lite penger. Akkurat nå er det akkurat det jeg ser etter. Jeg vurderer fortsatt pioneer hos elkjøp, men egentlig burde jeg vel som student ikke brenne av 20000+ på tv. Samtidig vil jeg ha størrelse på tv'n, ettersom jeg vet 42" blir for lite i alle fall. Hvordan er denne LG'n på sd-sendinger, og da spesielt fotball?

Newcomer Just-Me sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Ser LG6000 er anbefalt som et godt alternativ om man vil ha en stor tv for forholdsvis lite penger. Akkurat nå er det akkurat det jeg ser etter. Jeg vurderer fortsatt pioneer hos elkjøp, men egentlig burde jeg vel som student ikke brenne av 20000+ på tv. Samtidig vil jeg ha størrelse på tv'n, ettersom jeg vet 42" blir for lite i alle fall. Hvordan er denne LG'n på sd-sendinger, og da spesielt fotball?
    Den er veldig bra på alle felt inkl fotball.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vil du seie att SAMSUNG LE-52A656A1C er ett godt kjøp?kontra pioneer for eksempel?

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjdrage
    vil du seie att SAMSUNG LE-52A656A1C er ett godt kjøp?kontra pioneer for eksempel?
    Nei Pioneer er overlegen på plasma men Panasonic og LG følger rett bak.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Just-Me
    Den er veldig bra på alle felt inkl fotball.

Ser at mine foreldres PX80 sliter litt på fotball spesielt røde drakter + artifakter spesielt over hodet på spillerne.
    Så også at gresset har en liiiiten antydning til å bli litt grøtete når det går litt fort.Dette er på bakkesent riks tv
    Nå er jeg veldig pirkete så ikke få anfall spade.Regner faktisk ikke med at LG'n er noe bedre på akkurat dette.
    Regner med at du har sett det samme på din tv Spade.
    Så er LG'n like bra på dette som pana så er jeg godt fornøyd.
    Tror faktisk det kan bli litt verre for begge vi spade grunnet at TV'n blir 50" kontra 42"
    Ser vel feilene bedre på en større tv vil jeg anta

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    av lcd tvar då? ka for en vil du seie er mest for pengane?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ukens tilbud Hitachi P50XR01 50" Plasma Full-HD m/HDD 1920 x 1080 til 11 995 virker interessant:

Hitachi P50XR01 50" Plasma Full-HD m/HDD - Netshop.no - pc data foto minne digital

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Hitachien så mye, mye dyrere ut enn den er. Lurer på bildekvaliteten...?

Motordrevet stativ er stort pluss, innebygga harddisk har den og... Niiiiice.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chessguy
    Ukens tilbud Hitachi P50XR01 50" Plasma Full-HD m/HDD 1920 x 1080 til 11 995 virker interessant:

Hitachi P50XR01 50" Plasma Full-HD m/HDD - Netshop.no - pc data foto minne digital
    Er denne bedre på vanlige digitale parabol signal da tro.Noen som har et svar på dette.
    Virker litt for billig spør du meg.Men undere har sæff skjedd før.
    Holder fortsatt 4 knapper på LG'n og en halv knapp på T-Forden til Spade

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Den Hitachien så mye, mye dyrere ut enn den er. Lurer på bildekvaliteten...?

Motordrevet stativ er stort pluss, innebygga harddisk har den og... Niiiiice.
    Denne har fått fryktelig erfaringer i andre forumer bla annet bildekvalitet som ikke holder, hardisken som er kranglete etc så tror man skal styre glatt unna denne..

Edit.

"Sadly the P50XR01's screen doesn't quite have the picture quality necessary to do its recordings full justice, thanks to two key problems:
    First, black levels just aren't in the same league as those now found on many rival plasma brands, especially TVs from Panasonic, LG, Samsung and Pioneer. The shots of space on the galaxy map while putting in yet another multi-hour stint on the Xbox 360's Mass Effect, for instance, carries traces of that familiar grey misting problem that always gives away TVs with contrast issues."

"Problem two concerns the P50XR01's colours, since they just don't look as natural as we'd expect. Reds look distinctly orange, and dark scenes seem to have a slightly green undertone to them. Both these problems were once very common in the plasma world, but we don't really expect to see them so obviously these days."

Jeg ser at de tingene blir tatt opp på alle reviews av tven. Jeg ville ikke kjøpt den.

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå lest litt rundt omkring om LG, og det virker absolutt som en god tv. 11495,- på netshop nå virker som et kupp. Jeg har likevel et par spørsmål. Ser sortnivået muligens ikke er helt på topp? Er det levelig? En annen ting jeg leser om er at innbrenning er ganske vanlig i startfasen. Forsvinner dette problemet helt etterhvert, eller vil det kunne bli et irritasjonsmoment også på sikt?

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Har nå lest litt rundt omkring om LG, og det virker absolutt som en god tv. 11495,- på netshop nå virker som et kupp. Jeg har likevel et par spørsmål. Ser sortnivået muligens ikke er helt på topp? Er det levelig? En annen ting jeg leser om er at innbrenning er ganske vanlig i startfasen. Forsvinner dette problemet helt etterhvert, eller vil det kunne bli et irritasjonsmoment også på sikt?
    Ja ja alle snakker om dette sortnivå som blir testet i et mørkerom for å skille de gode skjermene... Sort er sort også på denne og jeg klarer ikke å skille sortnivå på skjermer da man snakker "marginaler". Jada Pioneer er best på sort men kanskje dårligst på hvitt kontra LG og Panasonic men de er gode alle tre. Når du skriver "er det levelig" så må jeg bare smile:-D Dette er en rå tv både på sort/hvitt det eneste som irriterer meg nå er at du får den billigere en meg selv 200,-:evil: Jeg har hatt denne i en drøy uke og er ikke plaget av innbrenning, man kan skue noe midligtidlig innbrenning hvis man studerer skjermen etter en tv kveld på sort bilde med lys i bakgrunn men det er borte neste gang du slår den på igjen. Det blir et irritasjonsmoment hvis man henger seg opp i bagateller for man må jakte for å se disse midletidlige innrenningene og jeg ser de bare når tvn har sort bilde og den er på aldri hvis det er sendinger/bilde "løp og kjøp"

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres absolutt lovendes ut, og jeg kan nok fort ende opp med denne skjermen. Skal en tur bort på elkjøp snart, og håper de har den på utstilling der. Stemmer det forresten at de tar MYE mer for den? Har du brukt tv'n mye til bluray og fullhd? Man merker ikke noe til at den mangler fullHD selv på 50"? (jeg regner med jeg blir strålendes fornøyd. Synes fortsatt dvd på crt er toppers )

Har fortsatt Pioneer i bakhodet, men det blir et spørsmål om det er verdt de ekstra pengene. Å om denne tv'n er bedre på hvitfarge, så teller faktisk det en god del i mine øyne. Har et spørsmål til lyden. Forstår det slik at lyden på tv'n er grei, men vurderer å hente sorroundanlegget mitt hit. Vil det være enkelt å koble en 6-7 år gammel NAD-forsterker til denne tv'n?

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres absolutt lovendes ut, og jeg kan nok fort ende opp med denne skjermen. Skal en tur bort på elkjøp snart, og håper de har den på utstilling der. Stemmer det forresten at de tar MYE mer for den? Har du brukt tv'n mye til bluray og fullhd? Man merker ikke noe til at den mangler fullHD selv på 50"? (jeg regner med jeg blir strålendes fornøyd. Synes fortsatt dvd på crt er toppers )

Har fortsatt Pioneer i bakhodet, men det blir et spørsmål om det er verdt de ekstra pengene. Å om denne tv'n er bedre på hvitfarge, så teller faktisk det en god del i mine øyne. Har et spørsmål til lyden. Forstår det slik at lyden på tv'n er grei, men vurderer å hente sorroundanlegget mitt hit. Vil det være enkelt å koble en 6-7 år gammel NAD-forsterker til denne tv'n?
    Har ikke testet bluray men jeg syntes denne faktisk leverer bedre på HD sendinger en min tilbakesende fullhd tv Panasonic PZ80. Nei Pioneer Kuro er ikke verdt 8000,- ekstra og ja jeg er sikker på at du blir strålende fornøyd. Skal heller ikke være vanskelig å koble til din gamle forsterker da den har gode gamle phono plugger inn for lyd bla annet. Lyden på tvn er god syntes jeg i forhold til både den PZ80 jeg sende i retur samt min gamle gode Hitachi PD6600 plasma men det er jo ikke noe hjemmekinolyd. Jeg har tatt meg selv i at jeg nå bare kjører mitt hjemmekinoanlegg på filmer kontra før sto det på hele tiden så da er i hvertfall jeg fornøyd med lyden. Den ligger på 12,500,- i Elkjøps nettbutikk det er da PG6010 som de kaller den men er i grunn helt lik PG6000 så da er den nok enda litt dyrere i butikken.

Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •