Sony W4000, ikke bilde på digital kabl-tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony W4000, ikke bilde på digital kabl-tv

Har erstattet min monitor med en Sony W4000. Har digitalt kabel-tv og tar i dag i mot de ukodede kanalene fra en Dreambox 600C. Skannet med tv'en og den fant alle kanalene, men det kommer opp "Det valgte programmet er ikke tilgjengelig" på alle sammen. Noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kun tv3 som er ukodet via canal digital iallefall..

kjøp en cam modul og sett kortet i tv'en så fungerer det.. jeg har laget en egen tråd for dette.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trso
    kun tv3 som er ukodet via canal digital iallefall..

kjøp en cam modul og sett kortet i tv'en så fungerer det.. jeg har laget en egen tråd for dette.
    Det er et lokalt kabel-tv med 20 åpne kanaler.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    W4000 kan ta mot både digitale og analoge signaler. Om det er hos deg som meg (Get) er de åpne kanalene analoge. På fjernkontrollen har du knapper for å skifte mellom digitale og analoge kanaler.

Jeg stusset også over dette en stund. Tror det er slik at de digitale kanalene er kodet, men TV'n er allikevel i stand til å ta mot EPG (elektronisk programguide?). Dermed får du opp kanalene under guiden på det digitale, men selve bildet kan ikke vises. Ved bruk av det analoge fungerer ikke guiden.

Synd at guiden til W4000 ikke kan brukes til noe nyttig, den ser ut til å være ganske god.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thrill
    W4000 kan ta mot både digitale og analoge signaler. Om det er hos deg som meg (Get) er de åpne kanalene analoge. På fjernkontrollen har du knapper for å skifte mellom digitale og analoge kanaler.

Jeg stusset også over dette en stund. Tror det er slik at de digitale kanalene er kodet, men TV'n er allikevel i stand til å ta mot EPG (elektronisk programguide?). Dermed får du opp kanalene under guiden på det digitale, men selve bildet kan ikke vises. Ved bruk av det analoge fungerer ikke guiden.

Synd at guiden til W4000 ikke kan brukes til noe nyttig, den ser ut til å være ganske god.
    Nei, her er 20 åpne DIGITALE knaler.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •