Sony-Samsung-Toshiba duell

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Sony-Samsung-Toshiba duell

Hei.
    Har bestemt meg for å kjøpe en 52" LCD. Skal bruke den til ps3 og film.

Valget står mellom :

Sony bravia W4000
    Toshiba regza F355DG
    Samsung A656

Så da oppfordrer jeg alle til å komme med mot/for argumenter på de forskjellige modellene. tenker da på konstruktive innspill og argumenter..
    ikke f.eks" jeg har kjøpt denne og er fornøyd" da det sier meg fint lite om hvorfor :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det første som slår meg er at Toshibaen er underlegen de to andre på alle områder. Både Sony`en og Samsungen er jo de to "heteste" tv`ene om dagen. Samsungen er vel best specca av de, men blir litt smak og behag mellom de to. Begge har jo godt sortnivå, god kontrast osv. Samsungen har i tillegg 100hz, men bravia enginen på W4000 skal være såpass bra at det ikke utgjør store forskjellen.
    Mens Sony kjører stilrent og forholdsvis enkelt design, er jo Samsungen glossy som alltid. Den har jo i tillegg ett glossy belegg på skjermen for å gi bedre kontrast og sortnivå, men baksiden er at det gir mer gjennskinn.
    Ville tatt meg en tur i butikk og fått sett begge disse med forskjellige kilder(SD, HD, fotball osv). gjerne les litt på forumet om disse to, står veldig mye og har egne tråder. Med mindre du har et veldig godt tilbud på Toshibaen ville jeg ha utelukket denne, ihvertfall hvis prisen er nogenlunde det samme som de andre. Men alt i alt, bruk øynene og se hvilken av de du liker best.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du ser på feil 52" når det kommer til Toshiba'en:

Sjekk test av 52ZF355DG i Lyd og bilde her:

Test av Toshiba 52ZF355DG LCD-TV - Tester - Lyd og Bilde

Meget gode resultater....

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mye bedre den ja, designet og er jo noe av det flotteste. noen som har erfaringer med sortnivået på denne? har ikke imponert meg tidligere med dette toshiba selv om det er gode tv`er

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •