Ny tv, oppgradering fra Samsung LE40M86

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Mesa/Boogie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny tv, oppgradering fra Samsung LE40M86

Jeg ser etter ny tv som skal være større enn den jeg har nå (40").
    Har sett mye på Pioneer 508XD/A men syns 18.000,- er litt for mye enda.
    Noen som forøvrig vet om hvor man kan få den billigere? Ser Samsung har et par full hd på 46" og større som ikke ligger altfor ille til i pris.
    LE-46F86BD får man jo til rundt 12.000,- er dette en gammel modell eller funker den fortsatt bra?

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mesa/Boogie
    Jeg ser etter ny tv som skal være større enn den jeg har nå (40").
    Har sett mye på Pioneer 508XD/A men syns 18.000,- er litt for mye enda.
    Noen som forøvrig vet om hvor man kan få den billigere? Ser Samsung har et par full hd på 46" og større som ikke ligger altfor ille til i pris.
    LE-46F86BD får man jo til rundt 12.000,- er dette en gammel modell eller funker den fortsatt bra?
    F86-modellen er nesten det samme som du har, svært liten forskjell. Årets modell som du bør sjekke ut er nok isåfall 46A656 til 15000,- ca. Det vil være en litt bedre oppgradering. Men om du har råd, er nok Pioneer fortsatt noe bedre, ihvertfall til film. Men kommer litt an på hva du prioriterer å bruke TV'en til.

Newcomer Mesa/Boogie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kimi
    F86-modellen er nesten det samme som du har, svært liten forskjell. Årets modell som du bør sjekke ut er nok isåfall 46A656 til 15000,- ca. Det vil være en litt bedre oppgradering. Men om du har råd, er nok Pioneer fortsatt noe bedre, ihvertfall til film. Men kommer litt an på hva du prioriterer å bruke TV'en til.
    Jeg ser Lefdal har 5080XA til 16995,- med bordstativ..
    Hørte også med Expert Majorstua som kunne selge en demoversjon av 508XD for 18000,-
    Mener jeg leste at noen hadde fått tilbud på denne demoversjonen for 17000,- inkl. bordstativ.
    Er det store forskjeller på 5080XA og 508XD? Evt. vil det fortsatt lønne seg for meg og kjøpe 508XD selvom den er demobrukt?
    På forhånd takk:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •