Hva er forskjellen på V4000 og V3000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva er forskjellen på V4000 og V3000?

Hva er forskjellen på Sony sine V4000 og V3000?
    Prøvde å ringe et firma som selger disse, og det eneste svaret eg fikk var at 4000 er nyere. Prøvde å spør om det er forskjell i teknologien i tv-ene, men fikk nei. Syns selv at det virket litt snodig, så derfor prøver eg meg her med samme spørsmålet eg stilte firmaet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Sector
    Hva er forskjellen på Sony sine V4000 og V3000?
    Prøvde å ringe et firma som selger disse, og det eneste svaret eg fikk var at 4000 er nyere. Prøvde å spør om det er forskjell i teknologien i tv-ene, men fikk nei. Syns selv at det virket litt snodig, så derfor prøver eg meg her med samme spørsmålet eg stilte firmaet.
    du kan se noen av forskjellene her:

Produktsammenligning : 32–40-tommers BRAVIA-TV : TV og projeksjon : Tekniske spesifikasjoner : Sony : Norge

v4000 har nok bedre kontrast og sortnivå, sannsynligvis bedre håndtering av bevegelse, noe bedre lyd. men side ved side tipper jeg forskjellen i bildekvalitet ikke ville oppleves som noen revolusjon, sannsynligvis må du vite hva du skal se etter for å oppdage forskjellen dersom begge er likt kalibrert. hvis prisen ikke er så ulik så gå for v4000.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •