Samsung PS50C91 - mye for pengene?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung PS50C91 - mye for pengene?

Jeg har lyst på ny TV, helst så stor som jeg får plass til. Har sett litt rundtomkring i det siste, og sett at 50-tommerne til Samsung ikke koster all verden. Denne uken har Netshop modellen PS50C91 på Ukens tilbud til 8295 kroner. Har noen erfaringer med denne modellen?

I tillegg er rommet mitt ikke allverdens stort, så avstanden til TV-en blir vel noe sånt som 3 meter. Er det overambisiøst med 50 tommer på en slik avstand?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    50" på tre meter avstand går helt greit.
    Men akkurat den tven er ikke særlig god...

Prøv heller panasonic sin px8. Den er litt dyrere, men det er det verdt.
    Hvis du ikke har råd til den og må holde deg i prisklassen rundt 9000 ville jeg heller sett på en bra 42". Det er stort nok på 3 meters avstand det og.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig at 42" kan være et bra valg på 3 m.

Sitter selv på den avstanden og ser på en LG 42PG6000. Akkurat passe avstand slik at korningen på en plasma forsvinner når du har full 16:9 skjerm. Ved større enn det og HD oppløsning er jeg redd kornene blir for tydelige. Hvis jeg skulle hatt en 50" tror jeg jeg ville valgt FullHD og da begynner kronene å rulle fort....
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men hvis en absolutt skal ha 50" så bør en heller se på 50Q96/97 som er bedre enn C-serien men koster ikke så mye mer. Har ikke sjekket pris nå, men tipper at denne fåes til 8-9 lapper.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •