Ønsker anbefaling av 32" / 37" LCD TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ønsker anbefaling av 32" / 37" LCD TV

Jeg har bestemt meg for å handle ny tv til soverommet og har funnet ut at alt over 37" blir for stort, så da er det 32" eller 37" som gjelder, saken er at jeg ikke har klart å følge med på TV utviklingen på ett par år nå og rett og slett ikke har tiden til å sette meg inn i det heller så da håper jeg litt på at noen her på bruket muligens kan hinte meg i riktig retning når jeg nå skal kjøpe meg ny tv..

Krav:
    2x HDMI
    Regner med det må bli 720p, men 1080p er langt fra negativt
    Pris: jeg er på litt budsjett så ikke noe særlig mere enn 6500 kroner, aller helst mindre..
    Ikke høytalere på siden av tv-en, vil prøve å holde tv-en så kompakt som mulig i størrelse.
    Mulighet for veggfeste.
    Kvalitet, hva får man for pengene nå om dagen?

Merke betyr ikke så mye men jeg er spesielt glad i Samsung fra før av, ellers er navn som klinger godt i ørene mine LG, Sony og Philips..

Håper på god respons

-Ståle

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    til den prisen vil jeg anbefale å gå for en 32" ihvertfall. nå er det jo alltids kjekt med større bilde, men må tenke litt på kvalitet og. hvis du vil gjøre et røverkjøp så ryktes det at KDL32P3000K kommer på tilbud på elkjøp til 4500,- på lørdag.
    er litt tykk tv, men veldig mye bilde for pengene spør du meg. hvis ikke så er LG tvene gode alternativer i det prissjiktet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Phoen1x
    til den prisen vil jeg anbefale å gå for en 32" ihvertfall. nå er det jo alltids kjekt med større bilde, men må tenke litt på kvalitet og. hvis du vil gjøre et røverkjøp så ryktes det at KDL32P3000K kommer på tilbud på elkjøp til 4500,- på lørdag.
    er litt tykk tv, men veldig mye bilde for pengene spør du meg. hvis ikke så er LG tvene gode alternativer i det prissjiktet.
    Hei!

Hvor har du hørt dette ryktet? Virker jo som et knallkjøp, men det står ikke i tilbudsavisen, og det står ikke noe på nettet....?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tskille
    Hei!

Hvor har du hørt dette ryktet? Virker jo som et knallkjøp, men det står ikke i tilbudsavisen, og det står ikke noe på nettet....?
    Kan bekrefte at dette ryktet stemmer. Har fått reservert min skjerm allerede og får plukket den opp på onsdag (de hadde den ikke inne i dag).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •