Samsung 7-Serie: LE-A780 - 40" og 46" - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 67 av 67
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Ah, OK, da forstår jeg... Det er rett og slett prosesseringsdelay som jeg trodde, noe som ikke lar seg "fikse" på receiveren selvsagt ettersom en trenger umiddelbar respons...

OK, da henger jeg med. Dette må jo la seg ordne ved en firmware-oppgradering om et tilfelle uansett? Alt som skal til er jo muligheten til å slå av all prosessering i game-modus noe de jo egentlig burde lært for lenge siden av burde blitt implementert!
    Med de antall produkter Samsung spytter ut, har de vel laget noe som passer for en hver smak, men at de som du sier kanskje vil komme med noen oppdateringer senere, på forespørsel fra brukerne etter erfaringene begynner å renne inn hos dem.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, OK, da forstår jeg... Det er rett og slett prosesseringsdelay som jeg trodde, noe som ikke lar seg "fikse" på receiveren selvsagt ettersom en trenger umiddelbar respons...

OK, da henger jeg med. Dette må jo la seg ordne ved en firmware-oppgradering om et tilfelle uansett? Alt som skal til er jo muligheten til å slå av all prosessering i game-modus noe de jo egentlig burde lært for lenge siden av burde blitt implementert!
    Fint om det lar seg ordne via en firmware oppdatering. Men det er ikke sikkert prossesoren takler det heller uten å ha på game mode (å da mister en alle innstilings muligheter).

Sony har tidligere ikke brukt å vært plaget med etterslep på sine lcd skjermer, merkelig at de også har etterslep på sine led skjermer.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    OK, så game-mode skrur av all prosessering? Det er jo greit nok da, er jo forståelig at en såpass prosessortung oppløsning som 1080P ikke nødvendigvis lar seg "live" prosessere i spill da... Spørsmålet er jo da hvordan bildet ser ut uten prosessering, og det trenger ikke se like ille ut som på vanlige LCD-TVer som bruker mye gamma og anner surr LED-TVene slipper langt billigere unna for å produsere gode bilder...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, så game-mode skrur av all prosessering? Det er jo greit nok da, er jo forståelig at en såpass prosessortung oppløsning som 1080P ikke nødvendigvis lar seg "live" prosessere i spill da... Spørsmålet er jo da hvordan bildet ser ut uten prosessering, og det trenger ikke se like ille ut som på vanlige LCD-TVer som bruker mye gamma og anner surr LED-TVene slipper langt billigere unna for å produsere gode bilder...
    Jeg har forstått at game mode skrur av blant annet muligheten til å stille farger, kontrast og brightness? Kanskje jeg tar feil her. Update: Stemmer nok. fra et amerikansk forum: also in game mode you CANNOT adjust picture settings

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forskjellen fra 786 til 796 er mpeg4-tuner innbygget. Ettersom de fleste har ekstern tuner uansett, ettersom PVR jo noe er de fleste ønsker, er, etter mitt syn, ikke det det aller største poenget... Det er for øvrig kun 786 og 796 av de du lister som har LED, resten er tradisjonelle bakbelyste modeller (selv om riktignok 8.-serien er SYLTYNN... ).
    He he... Jeg har: 1 stk + bestilt 1 stk twin HD-tunere (begge med harddisk) for satellitt + en HTPC med HD-TV kort i, jeg har 3 digitale kabeltunere, 1 med harddisk, og TV med bakkenett... Og 2 stk DVD-harddisk rekordere...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samsung 786 vs 966

Noen som kan si noe om forskjeller på 786 vs 966? Har forstått av 786 vs 796 så er forskjellen innebygd tuner. Hva er forskjellen opp til 9-serien, er det verdt pengene? Eller er 786 pr i dag det beste kjøpet om man tenker seg en Samsung med LED?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

LE46A796 LED belysning?

Hei, har søkt litt på nettet her, å finner ikke ut om LE46A796 kommer med led bakgrunns belysning, eller led sidebelysning.

det er jo relativ stor forskjell der, egentlig, da om led er i siden på tv'en, så får man ikke den dimme funksjonen på LED,ene, som gir et høyere sort nivå.

har sett på 2 tv'er som har led bakgrunn, å led side, å jeg så forskjell, svart var mere blå aktig på led side.

takk for alle svar

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •