Kjøp av PDP-5080XA + veggfeste

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Kjøp av PDP-5080XA + veggfeste

Hei!
    For ikke så lenge siden har vi bestemt oss for å kjøpe 50" plasma fra Pioneer. Etter å ha lest mye om generasjon 9 tenkte vi å vente litt til med kjøpet. Men så på lørdag har gammle TVen takket for seg Vi skal ikke lenger vente til generasjon 9 kommer og det blir 5080XA på oss.
    Har tatt kontakt med Elkjøp for pristilbud på en 5080XA med orginal veggfeste.
    De kan selge meg tven med PDK-WM02 (?) for 21000kr. Jeg mente at PDK-WM02 ikke passer til 5080XA men Elkjøp sier at det skal passe... Hva sier dere da??
    Etter å ha søkt litt på nettet kom jeg fram til tilbudet fra MPX:
    PDP-5080XA + "B-Tech universal veggfeste LCD/Plasma. 40"-61", VESA + universal m/TILT" (verdi 1495kr). Totalt med frakt Tollpost hjem på døren - 19200kr
    Hva synes dere om tilbudet og B-Tech universal veggfeste til 5080XA?
    Venter spent på svar. TVen må kjøpes asap!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, soundgarden mener at PDK-WM02 skal passe til 5080AX. Hmmm.
    Hjeeelp, hva slags veggfeste skal jeg velge da???

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, hvis man skal velge mellom de to veggfestene vil jeg si at det originale fra Pioneer er å foretrekke. Spesiellt om du har gipsvegg.
    Jeg foretrekker å kjøpe i en lokal butikk fremfor interenetbutikk så fremt prisen er lik. Lettere ved reklamasjon også får du den jo raskere.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte nettopp en kliss ny 5080XA til 17990,- inkludert orginalt veggfeste. Dette var på Expert på Majorstua. Jeg fikk også en ansatt til å være med meg hjem og få tven inn i leiligheten! Det er bra service! Det var den siste de hadde inne, men tipper de har samme tilbud på andre Expert butikker! De har også en demobrukt 508XD som jeg kunne få for 17000 med veggfeste eller fot.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte 5080XA fra MPX, men ønsket originalt veggfest WM02 og dette bestilte jeg fra bestbuy (billigst iflg prisguiden). Jeg har hengt det opp og det kan jeg skrive under på passer utmerket. MPX festet med tilt får du noe billigere, men selv ønsket jeg ikke tilt for minst mulig utbygging fra vegg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •