Fjernsyn til...ja...fjernsyn!?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fjernsyn til...ja...fjernsyn!?

Har tråla forumet i det uendelege samt tråla forretningar og brukt uttalege timar på å sjå på og kalibrere fjernsyn for å finne ut kva eg tykte var best. Har eigentleg landa, men så skulle det ikkje vera så enkelt likevel...

Har i det siste vorte meir og meir interessert i projektor, og då vil eg ha ein skikkeleg ein. Denne vil nok verte dyr, så eg må ha det i bakhovudet nåe eg handlar fjernsyn no i løpet av året.

Hadde bestemt meg for LCD på grunn av tilkopling til PC blant anna, men no er situasjonen som nemt ein litt annan. Sidan eg skal gå til innkjøp av projektor med tid og stunder er det unødvendig med eit fjernsyn som utmerkar seg spesielt innan film og speling. Det eg i fyrste omgang har behov for er eit fjernsyn som taklar SD signal, då projektoren skal ta seg av HD signala. Om fjernsynet ikkje er horribelt på film og speling gjer ikkje det noko alrtså, men ikkje nokon nødvendighet, og sjølvsagt spelar prisen ein del då lommeboka mi treng ei feitekur før komande prosjekt.

Kva fjernsyn er det som er best på SD signal til ein grei penge? Veit frå før at Philips har utmerkt seg her med nokon av dei høgare modellane, men dei kostar jo sitt. Sit no og myser på prisen på 7603, som eigentleg ligg litt over det eg hadde håpa å måtte ut med. Korleis er for eksempel Sony W4000 på SD signal? Reknar med at plsama er det beste alternativet no, med tanke på bruksområde, men det kan eg mindre om enn LCD. Panasonic har jo ein del bra etter som eg har skjønt. Nokon tips?

Forresten litt usikker på signalkjeldene inn sidan eg snart flytjer, men reknar med at det vert enten parabol eller fiber.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Soleklart Pioneer 428 eller Panasonic PX80.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takkar for svar!

Rekna vel med at den kom. ;-) Har sett ein del på Pioneer sine plasma og, men desse vert fort litt stive i prisen til 15 laken, elers hadde det ikkje vore mykje tvil i mitt sinn.

Kor stor forskjell er det på panasonic og Pioneer i praksis? Korleis er forskjellane på dei forskjellige pana modellane, som 70 serien vs 80 serien + dei forskjellige modellane innan 70 og 80? Kva med pioneer XA vs XD? Held meg til rundt 40", trur eg får dekt tomme kravet mitt etter eg får lerret på veggen!

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Som du så har jeg studert frem og tilbake på hva jeg skulle satse på kjempe stor tv eller pj.
    Jeg havnet på først å oppgradere tvèn til 1080p, for så å spare til pj.

Valget falt til slutt på Samsung LE52A656. etter å funnet ut at jeg da måtte gå litt ned i kravene. Dersom ikke pj var inn i fremtiden ville jeg nok godt for en av Phillips sine toppmodeller, hadde 37PF9986 som var tre år gammel.
    Den har like godt bilde på SD signalene til de kanaler som sender de dårligste signalene som Samsungen. Mulig dette har noe med at skjermen er blitt større og jeg har samme sitteavstand.

Synes den er kjempe flott å se på og etter litt justering har jeg blitt mere fornøyd med bilde. Når en ser på prisen har jeg ikke noe problem med å anbefale den.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det den gamle Philipsen eller samsungen du anbefalar? Har sett litt på Samsungen sjølv, og den har mykje å by på! Den ligg absolutt på vurderingslista.

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av KingOnan
    Er det den gamle Philipsen eller samsungen du anbefalar? Har sett litt på Samsungen sjølv, og den har mykje å by på! Den ligg absolutt på vurderingslista.
    Samsungen, sorry at det ble litt utydelig skrevet.:roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehehe, skjønte vel det, måtte berre vera litt vanskeleg... Har som sagt sett på den samsungen, og den er absolut bra til prisen, ein av dei betre skulle eg meine. Har aldri vore heilt på lag med fargane på Samsung, vert litt kunstige...
    Innan den prisen trur eg nok eg held ein knapp på philips 7603, men i dette tilfellet vert jo det berre ein smaksak.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •