Trenger hjelp til å velge ny TV..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til å velge ny TV..

Jeg trenger sårt litt hjelp til å finne den rette tven.
    Jeg har tenkt å legge ut et sted mellom 10 og 15 tusen. Tv'en vil primært bli brukt til å se Tv via digitalt bakkenett, film via DVD og spilling med wii. Størrelsen jeg hadde tenkt meg var 40"-42".
    Jeg har lurt litt på Samsung LE40A656 og Sony 40W4000. Jeg kunne også tenkt meg 100Hz. Begge disse har vel Mpeg4 tuner innebygd? Det trenger jeg egentlig ikke, skal ha PVR når den kommer..:???:

Så var det sagt. Alle tips blir mottatt med takknemlighet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke dårlige alternativer de to der, men har du utelukket plasma? med mindre du er plaget av mye gjennskinn, så vil jo en plasma være et bedre alternativ til ditt bruk. mye mer naturlig bilde, bedre sortnivå og bedre til å behandle vanlige tv-signal. får jo Pioneer PDP4280XA til 15 nå, som nok er det beste kjøpet. bedre tv får du nok ikke. hvis du vil spare noen høvdinger så får du Panasonic 42PX80 nede i 8k. er ikke like god som pioneeren, men da nesten halve prisen. er en knallgod tv det og

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Phoen1x
    Er ikke dårlige alternativer de to der, men har du utelukket plasma? med mindre du er plaget av mye gjennskinn, så vil jo en plasma være et bedre alternativ til ditt bruk. mye mer naturlig bilde, bedre sortnivå og bedre til å behandle vanlige tv-signal. får jo Pioneer PDP4280XA til 15 nå, som nok er det beste kjøpet. bedre tv får du nok ikke. hvis du vil spare noen høvdinger så får du Panasonic 42PX80 nede i 8k. er ikke like god som pioneeren, men da nesten halve prisen. er en knallgod tv det og
    Stöttes 100%.
    Har man ikke hatt problemer med gjennskinn i den gamle billdedrörsTV-en, får man ikke noe större problemer med plasma. På en annen side; har man slitt med den gamle boksen, må man huske at en 42" reflekterer langt mere enn en liten 28".
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Phoen1x
    Er ikke dårlige alternativer de to der, men har du utelukket plasma? med mindre du er plaget av mye gjennskinn, så vil jo en plasma være et bedre alternativ til ditt bruk. mye mer naturlig bilde, bedre sortnivå og bedre til å behandle vanlige tv-signal.
    Neida jeg har ikke utelukket plasma, og har vurdert PX80. Det eneste jeg stusser litt over er oppløsningen på akkurat den modellen. Jeg ser også her på forumet at enkelte sliter med hakking ved sideveis panorering.

Forøvrig så er ikke stua mi ideell. Jeg får sol direkte bakfra om kvelden. Jeg har ganske gode gardiner, men får en god del refleks på min gamle 28" CRT.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •