Trenger hjelp til 42" plasma

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til 42" plasma

Hei.

Jeg har lyst på en 42" plasma tv som for det meste skal brukes til tv og film. Har vurdert to ganske billige siden jeg er fattig student.

Elkjøp - Philips 42" Plasma-TV

og

Elkjøp - Panasonic 42" Plasma-TV

Noen som har noen tanker om disse?

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kristian87
    Hei.

Jeg har lyst på en 42" plasma tv som for det meste skal brukes til tv og film. Har vurdert to ganske billige siden jeg er fattig student.

Elkjøp - Philips 42" Plasma-TV

og

Elkjøp - Panasonic 42" Plasma-TV

Noen som har noen tanker om disse?
    Philips satser lite på plasma, de utvikler stort sett LCD. Panasonic satser mer på plasma. Har ikke sett på Philipsen, men Panasonic PX70 og PX80 har jeg sett en del på, og kan anbefale disse! Eneste du bør unngå er direkte sollys på skjermen, da blir bildet blast og grått - det gjelder forsåvidt alle plasmaer, men syns det har vært mer irriterende på Panasonicen enn andre plasmaer jeg har sett på. En annen, og prisgunstig plasma, som jeg liker er LG PG6000. Stilren og jeg syns den følger Panasonicen på bildekvalitet, kanskje ikke like bra svartnivå dog.

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic :-D
    Philips = feilips

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0