Kornete bilde med DVD på 42" Plasma

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kornete bilde med DVD på 42" Plasma

Hei.

Såg "Tin Cup" på DVD på en (trur det var Samsung) 42" Plasma her en dag.
    Bildet virket veldig kornete, med store pixler. Til tider såg bildet ut (for a lack of a better word) realistiske, som om eg hadde filmet det selv på en måte. Ikkje slik eg er vandt med på min gamle Sony 32" CRT. Eg var mildt sagt veldig skuffet.
    Eg er veldig usikker på hva som ble brukt til signal overføring (billig DVD spiller som kilde). Men hva kan det være ? Dårlig kabel ? Dårlig kvalitet på DVD filmen ? (bildet var fint på spill med Nintendo WII èn)
    Eg har lest litt her inne om HD apparater med dårlig signal kilde kan føre til at bildene blir kornete.

Eg må innrømme eg ble litt bekymret. Har en CRT nå som funker fint, men tenker litt på innkjøp av en Sony KDL 463500 eller 46/52W4000 og bruke en PS3 som signal kilde for film. Men hvis en kan risikere at bildet blir så kornete er eg litt bekymret.
    Har eg en grunn til det ?

Mange spørmål her. Beklager. Søkte litt på forumet ang kornete bilder, men ble ikkje smartere. Kanskje eg er dårlig til å søke ops:

Takker for alle svar

Mvh
    Arild

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei. Du må finne ut fakta før du spør på forumet. Veldig vanskelig å svare deg når du ikke vet hvilken TV du brukte, hvilke kabler som var i bruk, etc. Finn ut av hvordan oppsettet var og post det så er det mulig noen kan svare deg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •