er panasonic TH50PX8E grei?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

er panasonic TH50PX8E grei?

Heisann,

Jeg har bestemt meg for å kjøpe en 50" plasma som er grei nok til å forsvare sin pris samt at jeg kan fint redferdigjøre pengebruken min (kremt)

Jeg så en panasonic TH50PX8E i dag til ca 13000 og lurer på om denne er grei? Jeg ser at lyd og bilde har testet den, men det er den eneste testen jeg vet om også, og håper av den grunn at noen av dere har kjennskap til den. Evt andre innen denne pris kategorien som er lett tilgjenngelig hos elkjøp, lefdal mm. Jeg har ikke så lyst å handle via nettshopper da jeg har lyst på en tv raskt. Dvs helst imorgen.

Bruken blir film,noe xbox360, tv signal via next tv, sitteavstand ca 4 meter. Lys er heller ingen problem.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Løp og kjøp! Helt sikkert en bra TV slik du beskriver dine behov.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg har ikke så lyst å handle via nettshopper da jeg har lyst på en tv raskt. Dvs helst imorgen.
    Ble det noen Panasonic TH50PX8 på deg? Fornøyd?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada, jeg er i grunn fornøyd med tv, det kunne gjerne vært flere innstillingsmuligheter men til den prisen så er det greit. Bildet er bitte litt rødt, men med et godt signal som jeg for eks har fra nextgentel så er bildet mer enn godt nok for meg.

På xbox er bildet noe mørkt men absolutt spillbart, og når jeg ser film via laptoppen blir bildet godt.

Men, dette er en tv til en rimelig pris så den kan ikke sammenlignes med de dyrere modellene.

Alt i alt så syntes jeg selv at jeg fikk mye for pengene og syntes den gjør en bra jobb

Newcomer ken40 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av goggen1
    Jada, jeg er i grunn fornøyd med tv, det kunne gjerne vært flere innstillingsmuligheter men til den prisen så er det greit. Bildet er bitte litt rødt, men med et godt signal som jeg for eks har fra nextgentel så er bildet mer enn godt nok for meg.

På xbox er bildet noe mørkt men absolutt spillbart, og når jeg ser film via laptoppen blir bildet godt.

Men, dette er en tv til en rimelig pris så den kan ikke sammenlignes med de dyrere modellene.

Alt i alt så syntes jeg selv at jeg fikk mye for pengene og syntes den gjør en bra jobb
    Jeg skjønner ikke hvorfor du heller ikke valgte LG PG6000 til samme pris som løser alle dine missnøyer og er en klart bedre tv

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner ikke hvorfor du heller ikke valgte LG PG6000 til samme pris som løser alle dine missnøyer og er en klart bedre tv
    Jeg regner med at du har sammenliknet disse TV-apparatene under identiske og kontrollerte forhold, før du uttaler deg så skråsikkert?

Newcomer ken40 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Jeg regner med at du har sammenliknet disse TV-apparatene under identiske og kontrollerte forhold, før du uttaler deg så skråsikkert?
    Ja det har jeg fikk gleden av å teste begge to i en uke pr stk og LG er sterk på akkurat det trådstarter klager på og en generelt en klart bedre tv på alle felt.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det har jeg fikk gleden av å teste begge to i en uke pr stk og LG er sterk på akkurat det trådstarter klager på og en generelt en klart bedre tv på alle felt.
    Javel, det er i så fall flott. Prisen på begge disse skjermene er absolutt overkommelige nå for tiden med en pris på 11-12000.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ken40
    Synes Panasonic er bedre på farger (mer naturlig) så problemet med rødt vet jeg ikke om LG kan gjøre det bedre heller. Ellers er nok LG bedre på det meste bortsett fra sortnivå.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Synes Panasonic er bedre på farger (mer naturlig) så problemet med rødt vet jeg ikke om LG kan gjøre det bedre heller. Ellers er nok LG bedre på det meste bortsett fra sortnivå.

Grunnen til at det ble en panasonic er at det ikke fantes den lg som du refererer til på markedet, jeg hadde penger til en tv og gadd ikke gå 4 uker uten tv til en ny og bedre modell ble tilgjengelig i den størrelsen til den prisen.

Bare for å gjøre ting klart, jeg er veldig fornøyd med tven, jeg bar kun skrevet om enkelte ting som kunne vært bedre men jeg er overhodet ikke misfornøyd med den.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare for å gjøre ting klart, jeg er veldig fornøyd med tven, jeg bar kun skrevet om enkelte ting som kunne vært bedre men jeg er overhodet ikke misfornøyd med den.
    Kunne du ha omtalt nærmere hva du ikke er fornøyd med? Skjermen ble jo som kjent foretrukket av Lyd og Bilde sammenliknet med langt dyrere konkurrenter, men en kan selvsagt ikke forvente at alt er "perfekt".

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av goggen1
    Grunnen til at det ble en panasonic er at det ikke fantes den lg som du refererer til på markedet, jeg hadde penger til en tv og gadd ikke gå 4 uker uten tv til en ny og bedre modell ble tilgjengelig i den størrelsen til den prisen.

Virker som om du tror jeg slakter Panasonic her nå, men jeg har bestilt samme skjerm selv jeg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •