Forskjellen på LE40A656 og LE40A656A1FXXC???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forskjellen på LE40A656 og LE40A656A1FXXC???

Som den glade skatteyteren som jeg er, har jeg vært så heldig å få igjen noen kroner på skatten... Så jeg har bestemt meg for å kjøpe meg et nytt TV...

Jeg har lenge gått å grublet på LE40F86BD, men etter å ha lest litt her og der, så ser jeg at arvtageren i Samsung-serien er kommet... (LE40A656) Har sett litt rundt om kring på div. nettsider (feks. Komplett, Datakjeden o.l) på TV'er...

Og der ser jeg at de har to forskjellige utgaver utav LE40A656 og nesten 4000,- i forskjell...

Så mitt store sprøsmål er: Er det noen som vet hva forskjellen er på LE40A656 og LE40A656A1FXXC er???

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av NutCase
    Som den glade skatteyteren som jeg er, har jeg vært så heldig å få igjen noen kroner på skatten... Så jeg har bestemt meg for å kjøpe meg et nytt TV...

Jeg har lenge gått å grublet på LE40F86BD, men etter å ha lest litt her og der, så ser jeg at arvtageren i Samsung-serien er kommet... (LE40A656) Har sett litt rundt om kring på div. nettsider (feks. Komplett, Datakjeden o.l) på TV'er...

Og der ser jeg at de har to forskjellige utgaver utav LE40A656 og nesten 4000,- i forskjell...

Så mitt store sprøsmål er: Er det noen som vet hva forskjellen er på LE40A656 og LE40A656A1FXXC er???
    Jeg kjenner ikke disse men ser at Samsung LE46A656A1F får 6 og best i test i siste hjemmekino.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ingen forskjell, men jeg tipper at den store prisforskjellen er pga den ene er gråimportert, med de ulempene det innehar, mens den andre er via samsung nordic.

Newcomer bear sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Tipper at FXXC er nordisk utgave solgt via Samsung i Norge, mens den andre er europeisk eller noe annet som er parallell importert. Tror Samsung Norge har bedre garantier (pixel og antall år) enn Samsung har internasjonalt, så det blir antagelig opp til deg om du vil betale "forsikringspremien" eller ikke

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for kjappe svar...
    Stikker ut og handler i morgen:twisted:
    Blir nok en LE40A656A1FXXC på meg da...

Newcomer Xcaliber sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xcaliber
    TV 1: Solgt via grossist 1 som har importert via samsung -sett inn land her-
    TV 2: Solgt via grossist 2 som har importert via samsung -sett inn land her-
    TV 3: Solgt via grossist 3 osv...

Poenget: Amentio har ikke eget lager, bare speiler større grossister i norge og selger via de.

A656 = A656.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    TV 1: Solgt via grossist 1 som har importert via samsung -sett inn land her-
    TV 2: Solgt via grossist 2 som har importert via samsung -sett inn land her-
    TV 3: Solgt via grossist 3 osv...

Poenget: Amentio har ikke eget lager, bare speiler større grossister i norge og selger via de.

A656 = A656.
    Oki, så det er ingen forskjell i innmat i disse?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xcaliber
    Oki, så det er ingen forskjell i innmat i disse?
    Jo det er det jo absolutt..

1. Tv`r som er handlet av Samsung Nordic har b.la Dvb-C dekoder innebygget- dvs stapp cd digital kortet ditt rett i tvn- Du har også full garanti ovenfor Samsung Nordic, får du problemer kan du ringe samsung og de sender bil for å hente tvn din eller sender ut en teknikker.

Tvr du handler av steder som har paralell importert dekkes kun av forhandleren. ^^

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dreamphaze
    Jo det er det jo absolutt..

1. Tv`r som er handlet av Samsung Nordic har b.la Dvb-C dekoder innebygget- dvs stapp cd digital kortet ditt rett i tvn- Du har også full garanti ovenfor Samsung Nordic, får du problemer kan du ringe samsung og de sender bil for å hente tvn din eller sender ut en teknikker.

Tvr du handler av steder som har paralell importert dekkes kun av forhandleren. ^^
    Bestilit 46A656A1C fra HIFI-klubben. A1C utgaven er vel den som er tatt inn via Samsung Nordic?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

LE40A656A1FXXC = britisk modell
    Link: LE46A656 LCD - television SAMSUNG

sjekk siste del av URL

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vil konkludere på hva som er et bedre kjøp av 37" M86 og A656?
    Jeg har allerede bestilt M86, og så vil fatter sponse mellomlegget siden han skal ha 100Hz. 14-dagers angrerett løper fra mandag, så jeg er takknemlig raske og gode innspill.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •