En litt anneledes TV-jakt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer ulyd sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

En litt anneledes TV-jakt

Hei.

Som "teknisk konsulent" i familien er jeg innleid når min mor skal bytte ut sin gamle CRT-tv med en flatskjerm. Etter å ha lest rundt her inne hadde jeg egentlig bestemt meg for å anbefale Panasonic sin PX80 plasmaskjerm (det går i 95% tv med signal fra Canal Digital (ikke HD) og en og annen DVD).

Men etter at hun dro på hifiklubben på eget initiativ og så en hvit Samsung LCD var ikke Panasonic'en god nok, da den ikke var hvit Sort TV i stua (hvite vegger og tak) var da altså ikke pent, og dermed var sort tv utelukket...

Så, jeg trenger litt hjelp. Finnes det gode skjermer til "vanlig" tv-bruk i andre farger enn sort? Samsung'en er helt klart et alternativ, jeg liker bare å ha flere alternativ. Har også fått tilbud på en 42" Loewe LCD til 14.700, da i sølv. Dette er litt over prisen hun så for seg. Tenkte vel i utgangspunktet i prisklassen 9-11.000.

Hjelp

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony er vel på gang med en hvit designvariant, teknisk lik W4000(mulig den allerede er kommet). Mener å huske villedende vil ligge på rundt 14' - 15'. Sikkert litt billigere etter et par dager.
    Husker dessverre ikke modellbetegnelsen ( men den hadde en "maleri-funksjon" - ut med Van Gogh, inn med Sony:-D )

Mvh
    Lars

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du ikke går for den sølvfargede Loewe modellen du har fått tilbud på, er Sony's KDL-E4020 en flott TV.

Se på post nr. 271 i denne tråden :

http://avforum.no/forum/tv-apparater...-w4000-14.html

Edit : Hva er modellbetegnelsen på Loewe modellen du tenkte på ??
    Hvis det er en modell som kom ut for et par år siden, er nok Sony's modell et bedre valg.

Newcomer ulyd sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å sitere den kommende tv-kjøperen: "Jah! en sånn en vil jeg ha"

Takk for tipset, da blir det Sony TV på henne. Men hvor finnes E4000-serien for salg? Roter litt rundt på diverse nettsider uten å finne den i noen lister?

Edit: Når det gjelder Loewe-modellen er jeg usikker. Den stod utstilt på Elkjøp her i byen. Var siste tv de hadde inne i den serien vistnok. Aner ikke hvilken modell det var. Men den var grå Etter det jeg har lest om Sony sin W4000 serie tror jeg nok ikke det er noe dårlig kjøp

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om dere ønsker handle i butikk og bor i nærheten av Oslo kan f.eks. Serviceavdelingen i Oslo(Kalbakken)være stedet. Se Serviceavdelingen AS - Sony butikk

Her er det også lov til å prute!

Edit : Loewe 42'' til 15' er gammel modell. Men ikke derved automatisk en dårlig TV...

Newcomer ulyd sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holder nok til i Trondheim. Men skal ringe og undersøke, samt ta en ringerunde til div TV-pushere her i byen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •