Samsung LE40R86 eller Panasonic TH-PX80?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE40R86 eller Panasonic TH-PX80?

Hei hva er det beste av Samsung R86 og Panasonic PX80, vet at PX80 har mye bedre spec men etter 2timer med tv titting i butikken kan jeg ikke se noen store forskjeller på bildene verken på film eller tv titting.

Er så utrolig usikker, noen som vet om noen tester der de kjemper mot hverandre??

Mvh. Ronny

Newcomer xoop sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde nok godt for panasonic'en.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde helt klart gått for PX80. Butikk er ett perfekt sted å vise en LCD som R86, dette er perfekt belysning for at en LCD skal se bra ut, legger blant annet ikke merke til manglende sortnivå, mens en plasmaskjerm som PX80 vil bli langt bedre når man tar den hjem og får den i litt mindre belysning enn 2000w pærer. Spørs så klart litt på bruken og om du får direkte sollys på skjermen, men personlig ville jeg ihvertfall valgt Panasonic.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Samsung LE40R86WD. Overgangen fra en 25'' Panasonic CRT var helt henrivende! Strålende bilde og meget god i dagslys, fra alle bestraktningsvinkler. 3 HDMI, intuitiv meny og ok fjernkontroll(i motsetning til mange andre produsenter som slenger med et leketøy av en fjernkontroll). Har imidlertid ikke sammenlignet med PX80 side-by-side, men står uansett ikke tilbake for å anbefale R86 på det varmeste!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •