Hakking og "stopp" i bildet på Samsung M86

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hakking og "stopp" i bildet på Samsung M86

Irriterende hakking og korte stopp i bildet når jeg ser på tv sendinger. Trodde i begynnelsen at dette skyldtes sendingen, men jeg begynner å tvile... hva tror dere, noen andre som er plaget med lignende ang. denne typen tv, og er det sannsynlig at det er en feil med tven?

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Antares
    Irriterende hakking og korte stopp i bildet når jeg ser på tv sendinger. Trodde i begynnelsen at dette skyldtes sendingen, men jeg begynner å tvile... hva tror dere, noen andre som er plaget med lignende ang. denne typen tv, og er det sannsynlig at det er en feil med tven?
    Går ut i fra at du har en digital tuner av et eller annet slag,mest sannsynlig er det denne,meget tvilsomt at det er fra apparatet:-D Dette er desverre et kjent problem med endel av dagens digital tunere dette du her beskriver.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har digital tuner ja!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme tv og CD digital boks uten PVR fra Sagem..... Har samme problemet jeg oxo!!! Har tidligre byttet hovedkort og firmware i tven....så regner med at det ikke er den... but who knows......

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit å høre, sannsynligvis ikke tven da. Dette er 3dje tven jeg har i hus nå i løpet av 1,5 år, så jeg begynner å bli lei av ustabil teknologi:-)!Kan problemet bedre seg ved å bytte til digital tuner med HDMI utgang?

Active emoll76 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med en Samsung i hus, er det nok en viss sjanse for service-behov, hvertfall etter egne erfaringer.
    Men når det gjelder hakking, så kan jeg oppleve det selv, da ved panoreringer, og jeg har Panasonic. Dette inntreffer bare når bildet kommer fra Sagem HD mottakeren til CD.
    Snakket senest i dag med CD ang. feil på min mottaker, og noe av det første han spurte om, var om det var en Samsung TV, for det er ikke en heldig match, tydeligvis.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ysoligard
    Har samme tv og CD digital boks uten PVR fra Sagem..... Har samme problemet jeg oxo!!! Har tidligre byttet hovedkort og firmware i tven....så regner med at det ikke er den... but who knows......
    Glemte å nevne at jeg har HD dekoderen til Sagem...Det sies at HDMI utgangen på dekoderen er av version 1.1.... å at det jobbes med en oppdatering til version 1.3

Mine problemer er:

- Veldig ofte dårlig reaksjon på fjernkontrollen, må trykke 3-4 ganger hurtig for at den skal reagere. Men etter endel hyppig bruk fungerer den igjen....merkelig!

- Hakking i lyden via digital coax utgang til reciver.

- Hakking i bildet via HDMI

Active emoll76 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt vanlige feil. Har hatt samme tendenser på de to jeg har hatt til nå.

Newcomer Xcaliber sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antares
    hvor lang antennekabel har du? Har du lengre enn 10 meter, ligger svaret der.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •