Feil på TV?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Feil på TV?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Feil på TV?

Jeg har akkurat fått min nye Samsung LE40F86BD i hus. Men når jeg slår den på så er det bare lyd ikke bilde. En liten stripe med farve på ca 1 mm øverst på skjermen. Betyr det at tven er ødelagt? Noen andre som har opplved dette? Får ikke ringt Komplett før mandag når de åpner igjen.Typisk. Grrrrrr.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du koblet sattelitt/cabel eller bakkenettuner via scartinngangene
    på tv så ville jeg ha sjekka om de sitter ordentlig å kansje bytta
    ut scartene.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bytta scartene uten at det hjalp. Men så skjedde noe rart. Etter at tven hadde stått på i fire timer kom plutselig bildet. Merkelig... Fins det noen logisk forklaring på dette eller kan jeg risikere at dette skjer igjen og bare burde bytte tven. Nå er jeg lettere forvirret her.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmm, jeg slo av tven for å henge den på veggen og dro ut strømmen. Da ble det samme problem. Svart skjerm, kun lyd. Ikke menyskjerm engang. Nå sto den i 5 minutter på, før bildet kom.

Newcomer SUPPORT 81 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg hadde klaget og fått den byttet ut i en ny en
    Kjøpte samme tv i 46" der var problemet litt annerledes men fikk ny tv dagen etter
    På min fikk jeg slått det på men fikk ikke slått den av, mottok ingen signaler fra fjernkontrollen og heller ingen av knappene på tv som virket, måtte trekke ut strømmen hver gang den skulle slås av
    Det skjer vell til tider at det blir solgt en feilvare som har problemer på ett eller annet vis, det er da garantien er grei å ha
    Dersom din tv ikke er paralellimport så står det LE40F86BD/XEE på baksiden av din tv eller på kviteringen
    Så dersom din tv slutter med /XEE har den norsk garanti og du kan da ringe og få nytt tv levert på døren gjennom garantien til Samsung
    http://www.samsung.com/no/products/t...kjellen_no.pdf

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den heter bare BD uten XEE. Kan det ha noe med at det er LCD skjerm å gjøre? At den må på en måte stabilisere seg etter at den har vært "shaket" litt på? Bare en tanke... Skal ikke røre noe på den nå før etter fotballkampene i morgen det er iallefall helt sikkert. Blir hysterisk hvis jeg blir uten tv under EM.

Newcomer SUPPORT 81 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maibritt
    Den heter bare BD uten XEE. Kan det ha noe med at det er LCD skjerm å gjøre? At den må på en måte stabilisere seg etter at den har vært "shaket" litt på? Bare en tanke... Skal ikke røre noe på den nå før etter fotballkampene i morgen det er iallefall helt sikkert. Blir hysterisk hvis jeg blir uten tv under EM.
    Hmm
    er nok ingen ekspert men har vell aldri hørt om at en tv skal oppføre seg som et kjøleskap og må stå i ro før den kobles til eller virker
    men hørte fra en selger en gang som påstod at en LCD ikke må ligge men oppbevares stående
    Hadde uanset latt tvèn stå på til over fotballkampen dersom den virker nå
    Dersom du ikke har XEE i betegnelsen på din tv er den nok mest sansynlig paralellimportert og har da begrenset garanti innenfor Samsung
    Men du har jo fremdeles garanti fra forhandleren du kjøpte den av

Lykke til med tv og fotballkampen

Mvh support81

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •