Pioneer PDP-LX508D eller Sony KDL-52W4000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer PDP-LX508D eller Sony KDL-52W4000

Skal bytte ut min 3 år gamle Panasonic 50" plasma og har kommet fram til en av disse. Noen som vet om butikker i Trondheim som har Sony sin W4000 i en eller annen størrelse utstilt?

Hva ville dere valgt? 10% av tiden brukes på spill, resten på film (i det siste mye Blu-ray, mindre og mindre DVD). Fotball ser jeg ikke på i det hele tatt.

Er også klar over at Pioneer sin neste generasjon bare er at par uker unna.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå for neste generasjon Pioneer. Skal ærlig innrømme at jeg ikke har testet siste generasjon Sony, men jeg så litt på fjorårets og jeg synes ikke det er i samme klasse som Pioneer.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thomala
    Hva ville dere valgt? 10% av tiden brukes på spill, resten på film (i det siste mye Blu-ray, mindre og mindre DVD). Fotball ser jeg ikke på i det hele tatt.
    kun erfaring med mindre pioneer og w4000, men jeg ville nok holdt en knapp på 508'n. sonyen er nok hakket bedre i dagslys, feks hvis du har mye sol inn i rommet du har tv'n i, og den er nok også lydløs, for pioneer har ikke helt dreisen på vifteteknologien sin. en kompis har en pioneer i 4000 serien og summingen høres selv om en glovarm ps3 står rett ved siden av.
    men i et lokale med dempet belysning og mye lyd er nok pioneeren merkbart bedre enn w4000 på alle områder mht film og spill. for databruk ville jeg også tatt lcd.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den vil bli stående i et rom med persienner, så sollys vil det være.

Har fått kikket på en 42W4000 nå og der så jeg tydelig den hakkingen som folk har snakket om. Stod ved siden av en Samsung med 100Hz som ikke hakket på de samme scenene. Det skremte meg litt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •