HDTV - Pioneer PDP435

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HDTV - Pioneer PDP435

Hei!

Jeg har en Pioneer PDP 435HDE. Lurer på å gå til anskaffelse av en HD satelitt tuner. Type Dreambox, IPbox eller Kathrein.

Vil jeg med denne TV´en kunne se Canal Digital sine 1080i sendinger med bra bilde? Eller er det slik at jeg må gå til anskaffelse av en 1080p TV?

Mvh
    Fredrik

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    435HDE støtter vel signaler opptil 1080i. Så hvis det ikke kan bli noen HDCP problemer siden denne skjermen er så gammel burde det gå fint ??

Kanskje noen andre her som vet mer enn meg om dette.

Denne tvmodellen er vel ca 4 år gammel, så jeg husker ikke alle spesifikasjonene på den. Mener dette er en HDready skjerm, og muligens heller ikke den første modellen fra Pio med HDMI.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fredrike
    Hei!

Jeg har en Pioneer PDP 435HDE. Lurer på å gå til anskaffelse av en HD satelitt tuner. Type Dreambox, IPbox eller Kathrein.

Vil jeg med denne TV´en kunne se Canal Digital sine 1080i sendinger med bra bilde? Eller er det slik at jeg må gå til anskaffelse av en 1080p TV?

Mvh
    Fredrik
    Hei,

Tror neppe det er noe problem, men trodde nesten man måtte ha en godkjent hd tuner fra CD for å få frigitt HD kanalene, og ingen av de du nevner ovenfor er vel det.
    Videre er hd sendinger TV max 1080i og ikke P så det er ikke noe å tenke på, 435 er heller ikke den eldste tv'en med hdmi, det kom vel på 434 første gang.

Mvh
    Geir

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •