Panasonic PV70 default AV inngang

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic PV70 default AV inngang

Hei! Jeg har en Panasonic PV70 som jeg har et spørsmål angående. Er det mulig å sette det opp slik at det automatisk går inn på f.eks HDMI 1 inngangen? Slik det er nå må jeg for hver gang jeg slår på fjernsynet gå inn på AV knappen og velge HDMI 1 (som jeg har den digitale dekoderen koblet på). Takker på forhånd for svar!

Newcomer azerty sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haymaker
    Hei! Jeg har en Panasonic PV70 som jeg har et spørsmål angående. Er det mulig å sette det opp slik at det automatisk går inn på f.eks HDMI 1 inngangen? Slik det er nå må jeg for hver gang jeg slår på fjernsynet gå inn på AV knappen og velge HDMI 1 (som jeg har den digitale dekoderen koblet på). Takker på forhånd for svar!
    Hold inne -/V knappen på TVen, så trykker du raskt 3 ganger på TV/AV-knappen på fjernkontrollen. Opp kommer Hotel-mode menyen. Velg HDMI 1 som inngang. Husk å aktivere hotel-mode inne i menyen. Hvis ikke vil ikke tven registrere hva du har valgt. Trykk på Exit og neste gang du skrur på tven, så skal den starte i HDMI 1.

Dette er genialt. Vet bare om Panasonic, men det er sikkert flere produsenter som har en slik meny.

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker og bukker! Dette var jo fantastisk

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet du hvordan man kommer inn på dette på en th-42pv500 tv også? -/V så mener du volume nedover ikke sant?

Marius

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fant ut at det var knappen på selve tven man skulle holde inne..også trykker man tre ganger på av/tv på fjernkontrollern, men får ikke opp noe jeg.

hvor får man slått på hotel mode i menyen? Finner den ikke på oppsett eller bilde...noen som vet om denne moden støttes i pv500?

Mvh
    Marius

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen som vet dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marjusen
    ingen som vet dette?
    Gammel tråd.. men fant du ut dette? Gamlingene ha en PV500 som jeg gjerne skulle fikset dette på :-?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av azerty
    Hold inne -/V knappen på TVen, så trykker du raskt 3 ganger på TV/AV-knappen på fjernkontrollen. Opp kommer Hotel-mode menyen. Velg HDMI 1 som inngang. Husk å aktivere hotel-mode inne i menyen. Hvis ikke vil ikke tven registrere hva du har valgt. Trykk på Exit og neste gang du skrur på tven, så skal den starte i HDMI 1.

Dette er genialt. Vet bare om Panasonic, men det er sikkert flere produsenter som har en slik meny.
    Tusen takk!
    Har hatt en 42 i flere år og etter at jeg fikk hdpvr har jeg blitt gal av at den alltid startet i tv mode. Har googlet dette av og til, men ikke funnet svar før nå.
    Utrolig håpløst at dette er i en skjult meny, men nå er det i hvertfall i orden

Newcomer linsti sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant denne ved en tilfeldighet, kjempe bra tips for de med Panasonic. Hadde gitt opp

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Genialt. Har hatt min G15 i halvannet år nå - og irritert meg over at den ikke starter opp på HDMI1.

Tipset funket fint (men min tv har 2 knapper for AV og TV, var en av dem som ga utslaget - ikke sikker på hvilken da jeg bare trykket i vei).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •