50" plasma til max 16000kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

50" plasma til max 16000kr

Hei alle sammen!
    Er ganske ny her på forumet.. Har lest ganske mye nyttig her og derfor vil jeg spøre dere om plasma valg. Jeg skal bruke max 16000kr på en 50" plasma.
    Her er 2 tilbud jeg har fått:
    1. Hitachi P50T01E til 13000kr (Elkjøp)
    2. Panasonic TH50PX70 til 16000kr (Elkjøp - utstillingsmodel !)
    Så har jeg ringt til Elprice og de sier at en helt ny TH50PX70 kan kjøpes får 15999kr. Hmmm....

Hva ellers anbefaller dere og hvorfor?

Mvh
    Kristoffer

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    av de to helt klart PX70, bedre sortnivå. men kan også se på LG sine 50" PG3000 og PG6000 til henholdsvis 15 og 16 000. begge de du har sett på er fjorårs modeller, så du vil nok få mer for pengene for LG`ene som er splitter nye etter min mening.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så en Samsung 50" Q97 på expert til 17.990,-. Samme kosta 15.990,- på elkjøp og 12.990 på Hi-Fi Klubben (og enda lavere på nett). Så du bør kanskje undersøke hos flere forhandlere i nærheten av der du bor; har inntrykk av at plasmaprisene varierer sterkt (som alt annet). Typisk Elkjøp å kjøre gamle modeller forsåvidt, bedre margin og mindre konkurranse. Forsøk å finn ut hvilken modell (av de nyere) du liker best og som passer deg best, finn beste pris, og ta en pruterunde (hos alle) til slutt. Mange som er dyre på TV går en del ned i pris!

Newcomer azerty sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung PS50Q97 kan du få til 12.999,- hos Expert nå.

Selv om det er en utgående modell, er det veldig mye for pengene.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    enig i at samsungen er et godt og rimelig alternativ, men ville fortsatt ha lagt i et par lapper for å få en av LG`ene. Er vel kampanje på 50PG6010 på elkjøp i disse dager til 15995

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS50Q96 koster nå 11995,- på Lefdal i bergen, både lefdal og elkjøp kjører den kampanjen på PG6000. Ville ihvertfall vurdert andre alternativer enn P50T01E. Der har du mange gode alternativer som feks Q96/97, PG3000 osv. som blir billigere og etter min mening gir samme eller bedre kvalitet.

50PG6000 skal visst nok være den beste av de tvene som nå er nevnt når det kommer til sortnivå og kontrast i bilde, men etter det jeg har sett på elkjøp ser det ut som den sliter mer med innbrenning enn de andre også. Mulig gutta på elkjøp ikke har funnet orbitter funksjonen og at TVen står stilt inn på "Dynamisk".

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor for ikke legge på 4k å få pioneer 5080?? Det er markedest beste skjerm. Elkjøp og Lefdal selger denne til den prisen nå i trondheim ihvertfall.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme prisene i Bergen også, så er nok landsdekkende. Det er jo helt klart den beste skjermen du kan kjøpe deg for øyeblikket så. Fantastisk TV med genialt Sortnivå, ingen form for retention eller innbrenning og veldig bra bildeforbedring. Den er begynt å bli en så ok pris på at det er ett alternativ!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •