Th42px80e

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Th42px80e

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Th42px80e

Hei. Jeg har gått et par måneder og sett meg rundt etter ny tv, begynner å bli litt lei av 24" crt'n min, så tenkte jeg skulle gjøre som mange andre her og be om litt hjelp

Har lest en del her på forumet og fått inntrykk av at Panasonic sine plasmaskjermer er gode kjøp og elkjøp har modellen i innleggstittellen til 9000, noe som frister litt. Elkjøp - Panasonic 42" Plasma-TV
    Det jeg ikke har klart å forstå er hva E'en i modellnummeret betyr? På panasonic sin hjemmeside finner jeg bare TH42PX80U.

Kan også være interessant å høre om noen har noen gode alternativer til denne TV'en, så jeg slenger på litt info som kan være til hjelp.

Plassering: TV'en kommer til å stå på stua, 3M fra sittestilling i sofaen. Det er et vindu på veggen til venstre for tv-veggen og et vindu på bakveggen, men vi har rimelig mørke gardiner så det skal gå greit å stenge ut eventuell sol, tror derfor ikke at gjenskinn vil være et problem.

Bruksområde: Jeg spiller mye 360 og Wii (dvs. 2-3 timer på hverdager) pluss gjerne en time med dvd-titting (går mye i tvserier på dvd ). I tillegg er jeg veldig glad i film, men fordelingen mellom spill og dvd/film er vel gjerne 70/30. Jeg har ikke PS3, men det kan godt hende jeg kjøper det i løpet av sent 2008 eller 2009 så ta gjerne det med i betraktning. Har også en rimelig bra PC stående på stua, så vil vel prøve meg litt på å bruke spille av materiale fra den også (Age of Conan f.eks.) Har vista premium, derav media center som jeg har tatt litt i bruk på vors tidligere =) Vanlig TV-titting forekommer lite. Ser kanskje en halv episode MacGuyver på ettermiddagene samtidig som jeg eller kjæresten lager middag. Følger heller ikke med på sport. Ser nyheter i ny og ne om det tilfeldigvis står på.

Størrelse: Gjerne 40-42", har fått inntrykk av at det funker greit for sitteavstanden min.

Budsjett: 10.000 er nok øverste grense og i meste laget for hva jeg egentlig burde bruke på TV, men om det virkelig er verdt det kan jeg nok gå med på det.

Beklager for et langt innlegg, men har problemer med å sile ut den mest relevante infoen fra andre tråder. Vil derfor gjerne ha noen tips som er "skreddersydd" mitt behov.

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres ut som om Panasonic's PX80 er det du skal ha. Hvis du er glad i film så er plasma absolutt det beste valget. Den E-en har noe med import å gjøre. Ikke noe du trenger å bry deg med.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke nøl et sekund, har just kjøpt samme TV selv. Nøyaktig samme bruksbetingelser som deg, bare jeg spiller PS3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •