Ny 32-37" LCD til film og spill!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny 32-37" LCD til film og spill!

Har siden januar 2007 hatt en LG RZ27LZ55 stående på rommet, brukt til film-titting og spilling. Nå har jeg flyttet ned i kjelleren, noe som betyr større rom, og lengre avstand til TV. Jeg føler nå derfor at tiden er inne for en oppgradering, og ønsker da en større TV med mer futt og fetere design.
    Her er de få kravene jeg som smått har begynt å tenke på:
    - LCD
    - 32-37"
    - HDMI
    - Component
    - DVI
    - Full-HD
    - >10000 kr

TV-en kommer i all hovedsak til å bli brukt til Xbox 360 og HD DVD, og senere muligens PS3 og BD.

Tar imot hjelp med åpne armer og stor takk, da mine kunnskaper om TV er heller små.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    full-hd kan du jo egentlig se helt bort ifra hvis du skal ha 32". kommer vel noen nå, men de koster garantert over 10 000 og poenget med full-hd på 32" er... ? på 37" blir det vel mer aktuelt, selv om forskjellene kan diskuteres. DVI er det vel heller ikke så mange tv`er som har, men det er jo ikke noe problem siden de har alt fra 2 til 4 hdmi. nårdet kommer til størrelse får man jo selvfølgelig bedre bilde for pengene på en 32" kontra en 37", men så er det jo dette med at det er kjekt med stor skjerm da ville tatt en tur innom lokale butikker faktisk og sett litt, for i disse dager skal jo lageret tynnes ned litt med tanke på at det er mange nye modeller på vei, så store muligheter for å få en fin handel der.

par tv`er som kan være verdt å ta en titt på er Toshiba 37X3030, evt Z3030, Sharp LC32RD2E, kansje 37" hvis du er heldig og. er også endel fin LG tv`er der ute, og er fine priser på de. Og kommer ikke unna TH37PX80 selv om denne er plasma. flott bilde og masse for pengene

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, går jeg for 32" er Full-HD såklart uaktuelt Kommer nesten 100% sikkert til å gå for en 37". Skal sjekke ut de du nevnte, og forhøre meg om pris

Ang. DVI trenger jeg det altså for å koble til Mac-en. VGA funker også såklart.

Har sett endel på Samsung sine 37", og må si at designet og piano-finishen ikke er annet enn skikkelig digg. Noen som har erfaringer og kan anbefale en spesifikk modell?

EDIT:
    Ja, nå har jeg sett litt på M86 eller M87, men hva er forskjellen på disse? På Pixmania selges LE37M86BD for 6512 kr, mens LE37M87BD koster 8495 kr på mpx. Nå er jeg fryktelig trøtt, men spesifikasjonene ser i mine (trøtte) øyne ut til å være identiske? Prisen tilsier jo noe annet, så jeg har vel oversett noe antar jeg :P Går ikke utifra at prisen er så forskjellig på grunn av en sølvdetalj.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •