Skal jeg kjøpe sony 46/52x3500?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer HiFiHenrik sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal jeg kjøpe sony 46/52x3500?

Hei!
    Jeg skal Kjøpe en ny TV. Har kikket på x-serien til sony. Er det noen av dere som syns denne TV`n er bra. Jeg har veldig lyst på enten 46 eller 52 tommeren men jeg vet ikke helt ennå.
    Hvis det noen av dere som har en del erfaringer med dette TVet så del det gjerne med meg.

mvh HifiHenrik

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFiHenrik
    Hei!
    Jeg skal Kjøpe en ny TV. Har kikket på x-serien til sony. Er det noen av dere som syns denne TV`n er bra. Jeg har veldig lyst på enten 46 eller 52 tommeren men jeg vet ikke helt ennå.
    Hvis det noen av dere som har en del erfaringer med dette TVet så del det gjerne med meg.

mvh HifiHenrik
    Kanskje vurdere W4000. Personlig er jeg ikke så begeistret for designen til X-serien. For dominerende.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vurdert 46" x3500 selv en stund, men siden XBR8 (X4000?) "er på vei", lurer jeg på om det ville være en del penger å spare på å vente til prisene synker...

Men når det er sagt, så er XBR8 veldig fristende

Philips 47PFL9703, evt. 9803 er også på min liste, men 47" av 9803 kommer vel ikke på en stund om jeg husker rett.

Også var det 7 serien fra samsung da, men denne har jeg ikke noe særlig kunnskap om.
    Å velge ny tv er noe av det verste jeg veit, forrige gang ble det en spontan avgjørelse (LG med svartnivå som virkelig fortjener karakteren LG)
    Har fremdeles min gode gamle 32" Loewe CRT til SD sendinger, he he.

Newcomer Xcaliber sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tact_man
    Har vurdert 46" x3500 selv en stund, men siden XBR8 (X4000?) "er på vei", lurer jeg på om det ville være en del penger å spare på å vente til prisene synker...

Men når det er sagt, så er XBR8 veldig fristende

Philips 47PFL9703, evt. 9803 er også på min liste, men 47" av 9803 kommer vel ikke på en stund om jeg husker rett.

Også var det 7 serien fra samsung da, men denne har jeg ikke noe særlig kunnskap om.
    Å velge ny tv er noe av det verste jeg veit, forrige gang ble det en spontan avgjørelse (LG med svartnivå som virkelig fortjener karakteren LG)
    Har fremdeles min gode gamle 32" Loewe CRT til SD sendinger, he he.
    '
    Samsung 7-serie er kliss lik 6-serien såvidt jeg veit, bortsett fra nettverksdelen og 1GB innebygd flashminne som 7-serien har. Designmessig er tven tynnere og har rød kant rundt hele skjermen (og rektangulær fot, istedenfor oval som på 6-serien)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •