beste tv til ps3?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

beste tv til ps3?

heisann!

er i ferd med å kjøpe meg ny tv og ps3, men vet ikke helt hvilken tv jeg uburde kjøpe som er bra til ps3, men også greit til film.. jeg ser så og si ikke på tv, så jeg legger vekt på film/spill.. noen som har noen forslag til tv i prisklassen 9-12000?

takker for alle svar!

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stefaen
    heisann!

er i ferd med å kjøpe meg ny tv og ps3, men vet ikke helt hvilken tv jeg uburde kjøpe som er bra til ps3, men også greit til film.. jeg ser så og si ikke på tv, så jeg legger vekt på film/spill.. noen som har noen forslag til tv i prisklassen 9-12000?

takker for alle svar!
    det er ikkje så næye hvilke det er.... men plasma er best til ditt bruk...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av longbow
    det er ikkje så næye hvilke det er.... men plasma er best til ditt bruk...
    okei.. har fått høre så mye forskjellig, noen sier lcd og noen sier plasma.. og så er det igjen: skal jeg ha hd-ready eller full hd?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, hvis du stort sett kommer til å bruke TVen til PS3 og film (bluray via PS3?) vil jeg anbefale en LCD skjerm. Kommer vel litt ann på størrelsen, men da får du en høyere oppløsning. En av tingene plasma er bedre på enn LCD er jo signalbehandling av SD signaler. dette trenger du ikke i like stor grad om det du kobler til skal bli koblet til med HDMI og gjerne er høyoppløslig. Om du skal ha deg en rimelig og grei LCD vil jeg anbefale LE40M86/LE40M87. Den ligger innenfor prissjiktet og leverer veldig bra kvalitet for pengene.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du sier at du skal spille film og spille PS3, så ligger du jo midt i leiern til både plasma og LCD. Plasma for film, og LCD for spilling. Spørs jo hva du vil legge mest vekt på? I og med at det er BluRay spiller på PS3, så vil jeg tro at du kommer til å kjøpe deg BluRay filmer og? Da er det jo ingen LCD(i den prisklassen) som slår Plasma. Hvis ikke plasmaen er superbillig da.

Men kommer du til å koble på PC? Kommer du til å se mye TV?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for anbefalingene Zenon!

kommer ikke til å koble tv til pc, og det blir heller ikke så mye tv-titting, men kommer til å se en del på film.. er vel sånn ca 45/45/10 med spill/film/tv..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde ikke anbefalt Samsung Tv, men sånn er jo det. Skal du først ha samsung, var det en som nevnte F86 til meg. ligger på under 13.000. Står vel i en annen post her. Ta en titt der, kanskje du finner ut noe da.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    F serien er bra, men den blir litt over det han skriver som budsjett, men er enig i at det er en bra TV, grunnen til at jeg anbefalte LCD er vel egentlig pga alle plasma i den prisklassen sliter med retention, noe som ikke er særlig gøy når man spiller, i tillegg kan det jo være litt ekstra kjekt med full-hd på spillene, men ser nok ikke forskjell på om du har en HD-ready eller en Full-HD skjerm når det kommer til film titting på en 40", da må du isåfall sitte veldig nærmt.

Lykke til med handelen.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0