Ny flatskjerm!?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Ny flatskjerm!?

Tenker kjøpe meg min første flatskjerm snart..er ny her..men ser at det kan være store muligheter for hjelp med akkurat dette..?!

Valget står egentlig mellom Panasonic TH- 42PX80 plasma og Samsung PS50Q97HDX.

Blir og sitte ca.3-4 meter unna skjermen..er Samsungen en "gammel" og "dårligere" modell pga.ny/gammel teknologi og er ikke den 50hz..??Har evt.dette mye å si..?

På forhånd tusen takk for eventuell hjelp..!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvilken TV du bør velge kommer vel litt ann på bruken og hvor stor TV du vil ha. Har selv Ps50Q96, men det begynner jo å bli en eldre modell fra samsung og en erstatter er nok like rundt hjørnet (det gjør også at man får veldig gode priser på Q96/97). Vurderte denne TVen mot PX70 når jeg kjøpte min i november, og jeg kom frem til at Panasonicen da var for lysfølsom for meg, siden jeg ikke hadde muligheten til å stenge alt lys helt ute. Dette er ett valg jeg er veldig fornøyd med siden bildekvaliteten hjemme hos meg har vist seg å være veldig bra, uavhengig av lysforhold.

PS50Q96 ligger nok ett stykke bak panasonic når det gjelder sortnivå i mørke rom. Men når det kommer til sortnivå når det er lys i rommet er nok ikke forskjellen like stor. Men du gjør neppe noen stor feil uavhengig av hvilken av disse TVene du velger.

Lykke til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •