Hjelp til valg av ny TV.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til valg av ny TV.

Hei, Da som jeg fikk skaffet meg litt penger så fant jeg ut av jeg vil ha en ny TV, men er ikke inntressert i å bruke så mye på tv da jeg mest sansynlig ikke skal ha den så lenge siden jeg skal flytte om 1 år.
    Den skal brukes til Film Titting og PS3.
    Så valget foreløpig står mellom
    Komplett.no - Samsung 42" Plasma TV PS42C91H 1024 x 768 HD-ready,3xHDMI,15000:1
    Komplett.no - Toshiba REGZA 42" LCD-TV 42C3000P 1366x768, 3500:1, HDMI, HD-ready

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei på deg.

Samsungen kan anbefales. Jeg kjøpte et for to uker siden og er kjempefornøyd. Om den er bedre eller dårligere enn den andre tv'en du lurer på, vet jeg ikke.
    Før hadde jeg to LCD (et Toshiba, et Samsung) som jeg ikke er helt fornøyd med sort og kontrast på.
    Første gangen jeg prøvde plasmaen ble jeg egentlig litt skuffet. Film hakket og rødt flimret litt.
    Da jeg slo av DNIe og justerte kontrast, lys og farger ble skuffelsen snudd til begeistring. Nå lignet oppførselen mer på bra CRT og DLP.
    Jeg var skeptisk til hvordan det skulle bli å bruke PC med paneloppløsning på bare 1024x768. Men 1280x720 inn og svak overscanning gjorde susen. PS3-spill ser meget pent ut. Det samme gjør HD DVD, Blu-ray og HD via PC.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •