Samsung Q97-serien - erfaringer? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    jeg har vært å sett på 50" i en butikk og jeg vet ikke, men jeg syntes faktisk det kanskje er for stort. Tror jeg går for en 42" som passer litt bedre inn i stuen hehe. Men lykke til med 50" eren

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runar
    jeg har vært å sett på 50" i en butikk og jeg vet ikke, men jeg syntes faktisk det kanskje er for stort. Tror jeg går for en 42" som passer litt bedre inn i stuen hehe. Men lykke til med 50" eren
    Spørs hvor langt unna du har tv`n når du ser på den. Jeg ble fort godt vandt til 42" på 3m avstand.

Ellers: Tv`n har flotte farger og takler standard tv-signaler helt fint. Eneste som slår ut innimellom, er når gjenstander(helst personer) beveger seg fort mot grå/hvitaktige, komplekse bakgrunner. Da kan du få litt motion-blur rundt gjenstanden. Dette forbedret seg imidlertidig da jeg slo av "edge enhancement/kantforbedring". Denne kan du f.eks se når Gandalf rir gjennom gatene i Minas Tirith i "Atter en konge".

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med det at den har gode farger, mener fremdeles det er ett veldig godt kjøp til prisen om man bare stiller den inn litt skikkelig. problemene med bevegelse blir mye mindre om du har skikkelig innstillinger og ikke bruker DNIe eller resten av forbedringene.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •