Valg av ny 40" LCD tv?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av ny 40" LCD tv?

Hei

Kjøpte meg en Tatung 37" lcd tv i 2007, er ikke spessielt fornøyd med denne, da den ikke er noe særlig bra til fotball titting + div annet.
    Vurderer derfor nå en ny tv.

Har lest mye rundt her på avforum + sett på prising på div tv aparater, har kommet frem til en av de følgende tv-aparatene.

Sony 40W2000, 40W3000 eller 40W4000
    Samsung 40M86 eller 40F86(var ikke mye positivt å hente i m86 tråden her)
    Toshiba 40xF355D

40W2000 / 40M86 er de 2 billigste, ifølge prisguide.no, så legge de andre seg ganske likt. Vil tro at 40w4000 er dyrere en det prisguide.no oppgir.
    40W2000 er ganske bra priset nå, men er skeptisk til denne da den begynner å bli en gammel model.

Skal brukes primært med hd dekoder fra get,pc og konsoll. Tv'en må ha 1:1 pixelmapping og støtte dette via hdmi. DVI inngang er ikke noe krav.
    Trenger en tv som god til alt dette. Spessielt en tv som viser fotball flytende.

Noen som har noen formening?

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MiRaCL
    Hei

Kjøpte meg en Tatung 37" lcd tv i 2007, er ikke spessielt fornøyd med denne, da den ikke er noe særlig bra til fotball titting + div annet.
    Vurderer derfor nå en ny tv.

Har lest mye rundt her på avforum + sett på prising på div tv aparater, har kommet frem til en av de følgende tv-aparatene.

Sony 40W2000, 40W3000 eller 40W4000
    Samsung 40M86 eller 40F86(var ikke mye positivt å hente i m86 tråden her)
    Toshiba 40xF355D

40W2000 / 40M86 er de 2 billigste, ifølge prisguide.no, så legge de andre seg ganske likt. Vil tro at 40w4000 er dyrere en det prisguide.no oppgir.
    40W2000 er ganske bra priset nå, men er skeptisk til denne da den begynner å bli en gammel model.

Skal brukes primært med hd dekoder fra get,pc og konsoll. Tv'en må ha 1:1 pixelmapping og støtte dette via hdmi. DVI inngang er ikke noe krav.
    Trenger en tv som god til alt dette. Spessielt en tv som viser fotball flytende.

Noen som har noen formening?
    Jeg har selv Sony 40W3000 og den har ikke problemer med å vise fotball flytende så kjøp den eller 40W4000.
    Mvh bigtor

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heller litt mo 40W3000 her. Lest en del reviews av den nå og den kommer veldig bra ut. Spørs om den ikke blir noe dyr, får se hvor billig jeg klarer å få den.

40W4000 liker jeg ikke utseende på.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var en 40W4000 forhåndsresevert. Denne blir tilgjengelig i midten av mai. Er over 2000.- billigere en 40W3000. Får satse på at den er like bra/bedre.

Newcomer fnorre sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå får du jo også Samsung 40" M87 full-hd til 7995 da (Ukens tilbud på Komplett), det er noen kroner billigere enn den Sony-TV-en... og ikke så mye unna i spec.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fnorre
    Nå får du jo også Samsung 40" M87 full-hd til 7995 da (Ukens tilbud på Komplett), det er noen kroner billigere enn den Sony-TV-en... og ikke så mye unna i spec.
    Agreed. I hvertfall foreløpid. 7.995,- for en Samsung 40" Full HD. Jeg hadde gått for den om 7.995,- var mitt budsjett! Heller vente litt og se på 40W4000 før du kjøper den.

Kjedelig å betale for en TV du ikke har sett bilde på og så liker du ikke bildet i det hele tatt...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MiRaCL
    Da var en 40W4000 forhåndsresevert. Denne blir tilgjengelig i midten av mai. Er over 2000.- billigere en 40W3000. Får satse på at den er like bra/bedre.
    Kan jeg spørre hvor den er reservert, og kan de eventuelt garantere at den kommer i midten av mai?
    Ser at mange nettbutikker opererer med slutten av mai...

Hadde bestemt meg for 40W3000 når jeg så at 4000 kommer, men vet ikke om jeg klarer å vente i ytterligere en måned da jeg hadde bestemt meg for å handle nå...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte denne på lørdag og er meget fornøyd.. elkjop selger den for 17995 Lefdal - LG 42" LCD-TV

Newcomer fnorre sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av doffen23
    kjøpte denne på lørdag og er meget fornøyd.. elkjop selger den for 17995 Lefdal - LG 42" LCD-TV
    Tror du fikk med en ekstra "1" i prisen din

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei, er den så dårlig mener du??

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at han mente du betalte alt for mye hvis du nettopp har kjøpt den for 17.995,- hos Elkjøp. Står til 9.995,- i nettbutikken du linker til. Eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøpte den selvsagt hos lefdal.. fikk den til nettpris siden de ikke kunne kjøre den ut til min adresse. er ihvertfall meget fornøyd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •