Clouding på ny LCD-TV garantisak eller ikke?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer fnorre sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Clouding på ny LCD-TV garantisak eller ikke?

Jeg kjøpte og hentet en Samsung LE40M87 i går. Alt er tilsynelatende fint vedrørende utseende, greit bilde, ingen pikselfeil, ny firmware (kan skru av Movie+), osv.

Men den har ganske tydelig (synes jeg) feil med "clouding". Se vedlegg.

Jeg har forsøkt litt forskjellige innstillinger og kontrast, samt justert backlight opp og ned. I mørkt/dunkelt rom og i (svært) mørke scener er det imidlertid ganske lett å se, f.eks. på rulletekst etter serie eller sceneskifte. Kilder uavhengig, testet kabeltv-dekoder og PC via DVI-HDMI.

Antar dette er som en feilvare å regne siden dette vel må regnes som en feil og er tilstede i TV fra dag 1? Eller hva er deres erfaring med clouding og klage/garanti? Tips mottas med takk. Har kontaktet selger og spurt om dette er noe som kan byttes eller returneres.

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av fnorre
    Jeg kjøpte og hentet en Samsung LE40M87 i går. Alt er tilsynelatende fint vedrørende utseende, greit bilde, ingen pikselfeil, ny firmware (kan skru av Movie+), osv.

Jeg har forsøkt litt forskjellige innstillinger og kontrast, samt justert backlight opp og ned. I mørkt/dunkelt rom og i (svært) mørke scener er det imidlertid ganske lett å se, f.eks. på rulletekst etter serie eller sceneskifte. Kilder uavhengig, testet kabeltv-dekoder og PC via DVI-HDMI.

Antar dette er som en feilvare å regne siden dette vel må regnes som en feil og er tilstede i TV fra dag 1? Eller hva er deres erfaring med clouding og klage/garanti? Tips mottas med takk. Har kontaktet selger og spurt om dette er noe som kan byttes eller returneres.
    Klart som dagen full bytterett her uten tvil!!Her har du alle korta på hånda!!
    Lykke til

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fnorre

Hvordan gikk det med dette?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •