Veggfeste til 32"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Veggfeste til 32"

Heisann! Noen av dere som kan hjelpe meg med og finne et veggfeste og en grei 32" (må helst være så tynn som mulig). Veggfestet skal være av typen "dra tven rett ut fra veggen og tilt samt beveg panelet til høyre/venstre" (
    Tvene skal monteres inn i veggen, slik at minst mulig av den stikker utenfor, men jeg trenger og kunne dra den frem for og snu på skjermen).

Har kommet fram til at denne (Bilde - Tilbehør | Hi-Fi Klubben: SMS Flatscreen WM 3D) sannsynligvis er den jeg bør gå for. Noen som har testet den, eller eventuellt vet om noen bedre alternativ?

Så, en grei ikke alt for dy 32" som er tynnest mulig, forslag? Har sett på samsung , da disse har ganske tøft design, hvordan er f.eks Norek.no - Samsung 32" LCD-TV LE32R81B 1366 x 768 HD-ready,3xHDMI,8000:1,8ms Regner med at dybden på 25cm er pga støttbracketen eller beinet under tven?

Håper på snarlig hjelp=)

Newcomer SUPPORT 81 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har ett vegg feste fra wogels og er kjepe fornøyd med dette,
    Justeres lett ut, inn og sideveis med myke behagelige bevegelser, denne kan også tiltes opp eller ned
    Du tar bare tak i tvèn og flytter/justerer den i den possisjonen du ønsker og skur den bare tilbake på plass igjen

Enkelt solid og ett bra utstyrsnivå av hyller og knekter og kabelskjulere

Anbefales på det sterkeste fra min side

Finn Tilbehør TV på nett hos yaTack

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •