Beste 50tommer TV til ca 16-17000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste 50tommer TV til ca 16-17000

Onkelen min er ute etter en 50-tommers TV, Men han har ikke noe særlig peiling på TVer, og ville bruke maks 16-17000.
    Så jeg lurer på hvilke TVer anbefales i denne prisklassen. Det MÅ være 50 tommer, men ellers er det helt det samme. Jeg tror ikke han legger vekt på annet enn samlet bildekvalitet, og jeg tror ikke han trenger full-HD-oppløsning, men den må kunne takle de signalene. Høytalerne er ikke så viktig.
    Det har forresten ikke noe å si om det er en plasma eller LCD, bare den TVen som gir finest bilde
    Jeg har undersøkt litt selv og fant ut at Panasonic TH-50Px70 har fått mye god omtale.

Også fant jeg en LG 50PC55, og en LG 50PG3000, men jeg sliter med å finne noe omtale om disse.

Noen som har noe råd om disse TVene eller andre?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic kommer med en ny 50" om ikke så lenge. Jeg anbefaler å vente på den.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville vurdert en PG6000 fra LG. Dette er en TV som har fått mye skryt både i Sverige og i England, og har et ganske pent design som kronen på verket.
    Den er godt innenfor budsjettet ditt, og burde absolutt vurderes.
    Når det gjelder Panasonics nye vil de nok falle på en pris som ligger ganske mye over budsjettet ditt, når det gjelder 50" tv er jeg redd.
    PX70 er en god tv men har fjorårets panel og er allerede erstattet av PX80 som finnes i butikkene i dag.

Test plasma-tv: LG 50PG6000
    TV - LG 50PG6000 - Finn beste pris hos Prisguide.no

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg til og se pg6000 selv. Får den inn iløpet a neste uke ibutikken jeg jobber i. Regner med flere vil få inn denne de neste ukene som kommer. Mener 50" skal ligge på rundt 18k

LG6000 Er jo også noe og se frem til etter testen i dvd og hjemmekino. For de som er lcd fans

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du følger linken jeg gav i innlegget mitt over finner du billigste 50" PG6000 til kr. 15294,- hos Datakjeden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •