Samsung Le37R88 eller Le40s86? + noen andre sprøsmål ang. kjøp av flatskjerm

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Håvard.nr9 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung Le37R88 eller Le40s86? + noen andre sprøsmål ang. kjøp av flatskjerm

Har planer om å kjøpe meg ny tv når jeg får lønn. Har tenkt litt påLE37R88BDX og LE40S86BDX. Er det noen som har erfaringer med disse to tvene? Eller noen som har andre alternativ til meg? Får tven for innkjøpspris via jobben, og den skal helst ikke være mer enn 9000,-.

Skulle gjerne hatt større tv, men da tror jeg at jeg burde gå for plasma. De fleste LCD-tvene med 42'' blir litt for dyre for meg. Jeg er litt redd for fastbrenning av bildet i plasma. Hvor lenge må bildet stå stille for at det skal brennes fast? Skal bruke tven til å spille med, se film og kanskje litt fotball på tv (har en annen tv som kommer til å bli mer brukt til dette). Hva mener dere burde jeg ha LCD eller plasma?

Ser også at det er HDMI 1.2 i begge tvene. Hva vil dette si? Vil jeg merke noe til det?

Har ikke så allverdens med greie på dette, så håper at noen med mer peiling enn meg selv kan hjelpe meg :-P

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    r88 er vertfall en mye bedre tv en s86. 42px80 er jo en god 42" som du får til 9-10 k , det er jo en plasma, så der bør du nok være litt forsiktig i begynnelsen med spillinga for å unngå retentions. har du vert rundt i butikkene og sett for å vurdere hva du liker bildet best på av LCD og plasma..?

Newcomer Håvard.nr9 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har jo sett litt rundt omkring, men det kommer vel mye an på kvaliteten på tvene ellers også? Skal uansett ta meg en tur til snart.

Hadde tenkt å drive med ganske så hard GTA IV spilling når det kommer ut, og det er vel gjerne da jeg får lønn og. Du mener at jeg ikke burde spille så mye mens det er nytt altså?

42px80 virket forresten som et veldig godt alternativ.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du vil ha LCD i den prisklassen ville jeg ha gått for Toshiba sin 37Z3030, mye bedre enn de samsungene

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •