Erfaringer med Philips plasma?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med Philips plasma?

Nettet er oversvømt med tester og erfaringer om Pioneer, Samsung og Panasonic, men det er neigu ikke lett å finne noe om plasma TVer fra Philips. Er det noen her som kan si noe fornuftig om kvaliteten på disse?

Jeg tenker meg en 50" når feriepengene kommer og siden jeg ikke er interessert i å spytte i mer enn jeg må så vurderer jeg for tiden en Philips 50PFP5532D. Den ser ut til å ha alt jeg trenger og vel så det av innganger (bruken blir først og fremst DVD/BR og mediastreamer, kanskje RiksTV dekoder i tillegg) og prisen er svært så kjekk, men jeg finner altså null og niks av erfaringer om den på nettet.

Hjelp søkes!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PFP5532 har fin pris, men er svært dårlig sortnivå på denne.. ville heller lagt i noen lapper og kjøpt en 50PG3000 eller 6000

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Phoen1x
    PFP5532 har fin pris, men er svært dårlig sortnivå på denne.. ville heller lagt i noen lapper og kjøpt en 50PG3000 eller 6000
    Finner ikke PG3000 i prisguiden lengre og PG6000 ligger litt over det jeg håpte å slippe unna med. 50PT85 kanskje?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mandrake
    Finner ikke PG3000 i prisguiden lengre og PG6000 ligger litt over det jeg håpte å slippe unna med. 50PT85 kanskje?
    Ville holdt meg unna PT85, ettersom denne har hatt litt lett for å få midlertidig innbrenning. Sortnivået er heller ikke det beste. Du har derimot en innebygd hdd som kan ta opp det programmet du ser på (mer praktisk med ekstern hdd-opptaker eller pvr)

Jeg ville heller vurdert Q9 serien fra Samsung, PG3000/PG6000 fra LG eller PX70/PX80 fra panasonic

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for råd. Da får det bli en Samsung Q97HDX tenker jeg. Den får jeg like nede i gata (hendig i tilfelle feil på skjermen) og jeg ser den har fått en rekke glimrende tester.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •