Plasma eller LCD til fotballsendinger? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sitat Opprinnelig postet av Solo
    Dette forundrer meg litt. har akkuratr kjøpt en panasonic lcd tx32lxd70f. dette er en av de store testvinnerne og på fotballkampen mellom sif og rbk i går hadde jeg masse etterslep og uro i bildet. dessuten så alle de lyshårete spillerne ut som de hadde rødt hår på avstandsbildene. vet ikke om det kan være noe galt med min tv, tviler egentlig på det, men hvis ikke må det være store forskjelleer i kvaliteten på tv-signalene rundt omkring eller toleransen for hva som oppfattes som etterslep eller ikke. jeg er ihvertfall ikke fornøyd, men vet ikke ennå hva som har skyld i de dårlige bildene. (Har forresten opprettet en egen tråd for mitt problem)
    Dette høres for meg helt snodig ut,det er klart det varierer mye med hva man har tilgjengelig med tv signaler.Selv har jeg meget bra signaler fra canal digital m hd dekoder+ HDMI tilkobling.Så mye av problemene ligger her,men for meg høres dette meget rart ut at apparatet ditt leverer så dårlig ,hva bruker du av utstyr evt kabler. :neutral:
    NB Det er enorme forskjeller på dette hvis man kun kjører analogt kontra digitalt.Mitt forslag er at man kontakter de selskap man har for evt og måle signalstyrke og for og få skiftet kontakter i veggen.For her det garantert mye ille dårlig ledningsnett++Så skal man se en helt annen verden når det gjelder bra bilde,for d hjelper desverre ikke for om tv er aldrig så bra med full hd,hvis man har dårlig signaler analogt,da blir dette helt horribelt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker HD-boks fra CD tilkoblet med monster hdmi 400. det er veldig mye bedre digitalt enn analogt, men jeg vil ikke påstå at bildet på fotballkamper er godt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fotballkamper generellt er jo ikke akkurat kjent for godt bilde med unntak av hd-kampene selvfølgelig. Men jeg skulle tro at hvis du har aktivert alle mulige "fancy-reduskjonsgreier" på tv'en så får du mer etterslep, prøv å skru av noen av de innstillingene!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Eivis
    Fotballkamper generellt er jo ikke akkurat kjent for godt bilde med unntak av hd-kampene selvfølgelig. Men jeg skulle tro at hvis du har aktivert alle mulige "fancy-reduskjonsgreier" på tv'en så får du mer etterslep, prøv å skru av noen av de innstillingene!
    Tildels riktig det det du her nevner,selv har jeg alle disse påslått,uten det minste etterslep Sitter nå her og ser brann godset på tv 2 zebra,uten antydning til trøbbel,selv om ikke dette er den beste kanal ellers fra canal digital.Fotballen på hd sport er en fryd for øye Helt perfekt!!

Newcomer rampi sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en ting jeg lurer på ang kjøp av tver over internett. tar posten det serriøst hvis det står på pakken " This Side UP! " for jeg har mine tvil på at en plasmaskjerm fra en nettbutikk får lov til og stå under hele turen eller?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av rampi
    en ting jeg lurer på ang kjøp av tver over internett. tar posten det serriøst hvis det står på pakken " This Side UP! " for jeg har mine tvil på at en plasmaskjerm fra en nettbutikk får lov til og stå under hele turen eller?
    Ja helt klart, etter min oppfatning gjør de det.Selv kjøpte jeg mitt flotte apparat fra sverige netonnet.no!Dette lcd apparatet kom med postbilen bare noen dager etter at det var bestilt.Det var skikkelig bra festet med "this side up" på en pall som var stroppet Så dette var toppers.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •