Philips Matchline

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips Matchline

Har en philips matchline 35" aner ikke hvilken modell eller hvor gammel(ca6-7år mener å huske den kosta 27-28000 den gangen),hvor kan jeg se modell og hvilket år den er fra?Skal kjøpe ny nå tenkte på philips 9732 47" er det noe vits å selge denne tven eller er det bare å kjøre den på dynga?

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av nordboer
    Har en philips matchline 35" aner ikke hvilken modell eller hvor gammel(ca6-7år mener å huske den kosta 27-28000 den gangen),hvor kan jeg se modell og hvilket år den er fra?Skal kjøpe ny nå tenkte på philips 9732 47" er det noe vits å selge denne tven eller er det bare å kjøre den på dynga?
    Bak på tv apparatet står en liten hvit lapp med modellnr,og det er mulig og få inn noen kroner på denne såfremt den er i ok stand,og ikke noe feil på den.Prøv og sett den inn på FINN.no - Mulighetenes marked. Annonser for kjøp og salg av nytt og brukt, eller ledige stillinger. Jeg solgte selv min gamle tv der for noen år tilbake

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mr samsung
    Bak på tv apparatet står en liten hvit lapp med modellnr,og det er mulig og få inn noen kroner på denne såfremt den er i ok stand,og ikke noe feil på den.Prøv og sett den inn på FINN.no - Mulighetenes marked. Annonser for kjøp og salg av nytt og brukt, eller ledige stillinger. Jeg solgte selv min gamle tv der for noen år tilbake
    Den veier 80kg så jeg orker ikke å vri på tven nå,ikke mulig å trykke på noen knapper så det kommer frem?ca pris på en sånn tv?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det är antigen en 32" eller en 36", finns inte 35" Philips Matchline. Står bak på tv:n vad den heter eller så står det på ditt kvitto om du har kvar det. Tror inte det står på instruksionsboken då Philips inte brukade skriva modellnamnet på dessa.

Beroende på vilken tum det är på apparaten så heter den: 32PW, 36PW och så är det 4 siffror efter PW. Ex 32PW9616

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den veier 80kg så jeg orker ikke å vri på tven nå,ikke mulig å trykke på noen knapper så det kommer frem?ca pris på en sånn tv?

Eftersom du säger att den väger ca 80kg såbör det vara en 36" du har. Om jag inte kommer ihåg fel så vägde Philips 32" runt 60kg.

Efter en snabb titt på finn.no så tror jag att det är möjligt att få ca:

32": 1500-2000:- beroende på vilken modell det är du har
    36": 2500-3500:- beroende på vilken modell det är du har

Men som sagt det beror på vilken modell du har, skick, rätt köpare, bor i närheten(inte direkt den pakken man sender i posten )

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pelle1
    Det är antigen en 32" eller en 36", finns inte 35" Philips Matchline. Står bak på tv:n vad den heter eller så står det på ditt kvitto om du har kvar det. Tror inte det står på instruksionsboken då Philips inte brukade skriva modellnamnet på dessa.

Beroende på vilken tum det är på apparaten så heter den: 32PW, 36PW och så är det 4 siffror efter PW. Ex 32PW9616
    Da er det en 35" da men litt rart får da jeg måler den venstre hjørne nede til høyre hjørne oppe så blir det 35".
    Står det årstall bak på tven og?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der fant jeg den,hvor mye kan man få for denne mon tro?
    http://www.p4c.philips.com/files/3/3...12_pss_eng.pdf

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det en 35" da men litt rart får da jeg måler den venstre hjørne nede til høyre hjørne oppe så blir det 35".
    Står det årstall bak på tven og?

DÅ är det en 36PW9525 du har. Den är 36" men bara 35 er synlig. Tror att du kan få 2500-3000:- för denna om du hittar rätt köpare.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •